Marshmallow sjorsje Nou dat is het dus net het is 15/20 minuten fietsen. Niet heel erg dichtbij. Ik laat het afhangen van het toeval. Dus als het niet regent dan ga ik, anders niet haha.
Marshmallow Marshmallow oke ik ga toch langs, online niet meer in die maat verkrijgbaar, maar bij de winkel nog wel dus ik ga even 40 minuten fietsen zo voor te leuke schoentjes waar ik verliefd op ben geworden hihi.
Sevenof9 Waarom noemen volwassen vrouwen elkaar meid of meis? Krijg net weer een appje: goedemorgen meid, hoe is het? Hoe laat zullen we afspreken? Ik word volgend jaar 30, ik ben geen meid of meis 😔
Tantetil Sevenof9 guilty, maar niet zo vaak hoor....ik heb heel erg de neiging om jou moppie ofzo te noemen omdat ik jou zo schattig vind. Maar ik kan die neiging (nog) onderdrukken.
[verwijderd] Sevenof9 Vaak gebruik ik dat als ik via de app te horen krijg dat zij bijvoorbeeld slecht nieuws heeft gehad oid en bellen op dat moment niet mogelijk is. Dan begin ik afhankelijk van de persoon met ''Ach meis of He meid...'' Waarom precies geen idee, maar in normale berichten doe ik dat niet.
iMoeder Sevenof9 Ik vind ‘hey meis’ leuker en vriendelijker klinken dan ‘hey vrouw’, ‘hoi’ en ‘meisje’ raar als iemand volwassen is. Dus meisje is inderdaad raar. Meis of meid is voor mij een term of endearment. Dat zeg ik alleen tegen vriendinnen of vrouwen die ik graag mag. En is dus juist positief voor mij.
Sweetl Sevenof9 ik vind dat dus echt een giga afknapper... Zo stond ik bij de nieuwe kaasboer, 37weken zwanger met een 3jarige naast mij. Zelf 27.. Heey meis wat mag het zijn? Ehhh ik ben daar dus nooit meer geweest,verschrikkelijk blegh.
Sevenof9 iMoeder [verwijderd] Tantetil Het is natuurlijk ook positief bedoeld van diegene en af en toe zou ik helemaal niet raar vinden, maar ze zegt het zo vaak dat het me op gaat vallen en ik me echt af ga vragen waarom dat woord zoveel gebruikt wordt 😛 maar ik ben een zuurpruim waarschijnlijk 😅
[verwijderd] @Manque en @LucP nog ff en we bestaan hier allemaal bijna een jaar door jullie! Schijnbaar is het feestdagen onderwerp weer Hot aan het worden en daar zaten we vorig jaar in en moest ineens denken aan toen.
Manque [verwijderd] ja toen hadden we een tijdelijk subforum genaamd 'feestdagen' omdat tig topics daar over gingen 😊 Was een leuke tijd toen. We waren zo trots!