smax Jessie80 vlakbij ons huis landen ze idd ook regelmatig. Ze zijn dan al een paar keer overgevlogen, dus mensen hebben altijd door dat die gaat landen. Altijd op hetzelfde grasveldje ๐ Gebeurt hier denk ik vier/vijf keer per jaar
Pimpelmeesje Toch6 oh de banketbakker had ook gekund vanmorgen, heb Bossche bollen gehaald voor mn schoonouders. Is trouwens wel een heeeele goeie, Looijenga
Pimpelmeesje Sevenof9 ik woon in Nijmegen! Jullie zijn welkom als jullie eens hier zijn, maar niet vandaag meer ๐Heb net uit frustratie zelfs mn administratie opgeruimd ๐
Sevenof9 Pimpelmeesje huh waarom dacht ik dat jij in arnhen woonde dan? Ik kom nu bijna wekelijks in nijmegen dus we kunnen wel een keer afspreken.
Pimpelmeesje Sevenof9 omdat ik moest verhuizen, er was geen zorgparnetappartement in Arnhem. Leuk idee, ik ga je morgen even pben ๐
Pimpelmeesje Toch6 hรฉ ik krijg nu pas een melding van dit bericht ๐ volgende keer dat je in Nijmegen bent?
Toch6 Pimpelmeesje ik dacht dat je niet wilde/tijd had ๐ณ vanavond geen tijd/zin meer? Liggen er wel regelmatig๐
Manque Je hoeft toch niet per se zo'n foto te plaatsen van een turner? Dan zit je als beeldredacteur van de NOS toch gewoon te trollen?
Lumihiutale fafa Zouden ze รผberhaupt wel een kinderfeestje krijgen? En hoe zou dat er dan uitzien? Vast niet op het paleis ofzo ๐
[verwijderd] fafa Vast wel! Toen Amalia op haar vierde voor het eerst naar school ging, liet ze trots haar prinsessentas aan de juf zien. Was zo schattig!
Cactusje fafa Dat zal denk ik heus wel gebeurd zijn. Al ben je zelf prinses, kun je nog dan zijn van Disney prinsessen.