[verwijderd] Ysabella zelfs de dekbedovertrekken waar WillemAlexander en Maxima ook onder slapen (als ik me het goed herinner) 😂
Sevenof9 [verwijderd] Ik vat jouw bericht niet serieus op, ik weet wel waar je grap over gaat. Alleen ik vat de situatie serieus op en daarom vind ik het niet grappig.
[verwijderd] Wat jammer, vond het altijd wel een leuk stel! Kan me nog goed herinneren toen ze trouwden en hoe graag ze een kindje wilden. Ook bijzonder dat ze het adoptie traject in wilden gaan, en nu dan uit elkaar...
Owl Pff, ik las net een kop ergens;’Wesley en Yolanthe waren de Nederlandse Beckhams’ en ik dacht dat ze waren omgekomen ofzo 😮 Jammer dat ze uit elkaar gaan, sneu voor hun zoon. Maar gelukkig dus ‘maar’ een scheiding en niet wat ik dacht bij die kop...
[verwijderd] Lovely83 ik ook niet, maar zag net voor het eerst in mijn leven die moeder van Jan Smit, en wát een vertoning...😂
[verwijderd] Lees net dat Wesley op zijn instagram post, ik heb het verknald, meerdere malen maar we zijn nog niet gescheiden. Hopelijk komt het toch nog goed... Tot die tijd...
iMoeder Ik vind het wel opvallend dat overal Yolanthe nu een beetje in de zeik wordt genomen. Vooral ook door andere vrouwen. En niemand heeft het over Wesley. Beetje meer solidariteit als dames onder elkaar zou ik wel waarderen geloof ik.
[verwijderd] iMoeder Eens. En sowieso het feit dat een scheiding blijkbaar entertainment is vind ik moeilijk.
Jessie80 iMoeder terwijl hij toch aangeeft dat hij schuld heeft in het hele gebeuren. Ik ken ze allebei niet persoonlijk, maar vond ze toen op de bank bij Linda heel sympathiek overkomen dus vind het vooral triest dat hun huwelijk het niet gered heeft...
Lumihiutale [verwijderd] Eens. Je zou zelf maar in die situatie zitten en er wordt maar lacherig over gedaan 😔
Sevenof9 [verwijderd] ik begrijp het ook niet, volgens mij kunnen we ons allemaal voorstellen of weten we hoe erg en verdrietig het is.
[verwijderd] Ja ik snap het ook niet zo, het is toch harstikke sneu zeker voor het kind. Dus snap ook niet waarom mensen het heel hilarisch vinden.
Robije [verwijderd] Ik vind de hele scheiding niet grappig hoor, vind het altijd jammer als er kinderen in het spel zijn. De opmerkingen over de gastendoekjes enzo vind ik wel grappig.
Adje [verwijderd] Nou heb ik ze vandaag toevallig gekocht, en weet dus wat ze zijn. Maar ik vraag me dan af waarom ze ‘gasten’doekjes heten en niet toilethanddoekje oid. Alsof alleen gasten ze gebruiken om hun handen af te drogen na toiletbezoek 🤔
Jessie80 Volgens bol.com Gastendoekjes zijn kleine handdoeken die je vaak naast de wasbak in het toilet of de badkamer vindt.
Sweetl Adje ik was meestal mijn handen gewoon onder de keukenkraan en niet in het mini wasbakje bij toilet