• [verwijderd]

Matcha is van die vage groene poeder (komt het van een vrucht? Een noot?) uit AziΓ«.
Ik vind het ontzettend vies, maar het is inderdaad heel hip. Matcha thee, matcha taart, matcha ijs, etc

• Owl hebben hierop gereageerd.

Ik vind matcha wel lekker. Ben ook dol op Starbucks. Ben ik nu een hipster?

• [verwijderd]

Ik vind matcha (-smaak) ook lekker. Tchai, bubbelthee en sowieso alle thee met melk erin vind ik wel echt smerig πŸ˜„

[verwijderd] het wordt niet anders genoemd, maar het moet per se een vintage koersfiets zijn met smalle banden.

Trouwens, mijn mening gaat niet over een persoon die op zo'n fiets rijdt, matcha zalig vindt of zijn baard laat bijtrimmen bij een barbier. Maar wel om dat hipstercultje dat om die activiteiten is gaan hangen, waardoor een koffie in zo'n bar opeens 5 euro kost. Navelstaarderij, dat is het.

• [verwijderd]

Nescio ik vermoed dat de hipstercultuur nog niet helemaal is doorgedrongen in de uithoek van Nederland waar ik woon. Koeriersfiets met smalle banden zegt mij ook al niks. Ik voel mij nu wel heel stoffig 😬.

• [verwijderd]

[verwijderd] dat betekent toch gewoon zo’n ouderwetse wielrennersfiets met gekruld stuur en bandjes waar je een halfje volkoren mee kan snijden?

• [verwijderd]

[verwijderd] echt? Zo fiets had ik ook op mijn 20e. Ik was mijn tijd echt ver vooruit. Altijd al een trendsetter geweest. Hipster dat ik toch ben 😏.

• [verwijderd]

[verwijderd] ja hè? Ik ben ook een hipster, maar dat komt meer omdat mijn heupen steeds breder worden onder het Bourgondische vreetregime...

[verwijderd] en daar gaat het eigenlijk om. Doodgewone dingen die iedereen al eeuwen doet worden plots heel uniek en bijzonder onder een Instagramfilter. In Gent bijv. struikel je letterlijk over de 'authentieke' koffiebars met genoemde fiets aan de muur. Je struikelt er ook over de bakfietsen trouwens, maar daar erger ik me minder aan πŸ˜€

Born2bme ja dat ben ik met je eens. Maar ik zie ze bij ons toch wel veel met 2 kinderen of 3 erin. En dan vind ik het toch een prima alternatief voor een auto.
              Al zijn ze superirritant op het fietspad.

Appelsientje idd met meer kinderen snap ik maar dan zie ik er zoveel met 1 kind en denk ik volgens mij is t gewoon hip tegenwoordig en doen daarom ook veel mensen zon ding kopen

• Owl hebben hierop gereageerd.