Hooyo-shimbir Ik ben tempeh goreng aan het maken en heb al heel veel zitten opeten ervan uit de pan. Vind t zo lekker en kan nooit wachten tot we aan tafel zitten. Mijn man doet dat altijd met het lamsvlees als ik het bereid zoals ze doen in zijn land van herkomst. Wat snoepen jullie uit de pan voor t op tafel staat?
Robije [verwijderd] Haha ja ik snoep nooit uit de pan maar uit de keukenkastjes. Chocola, koekjes, chips.. maar net waar ik het makkelijkste (en zachtste π) bij kan.
[verwijderd] Tomaatjes, champignons (ook gewoon rauw), paprika, gegrilde courgette of aubergine. Een enkele keer kook ik met appel, dan ook appel.
iMoeder Ik ben altijd stiekem (omdat de kinderen voor het eten niet mogen snoepen) koekjes, olijfjes en snoep aan het eten terwijl ik aan het koken ben. Ben blij om hier te lezen dat ik niet de enige ben. π
Rietjesbeker Ik snoep uit de pan of uit de voorraadkast... Waar hangt af van wat ik kook, maar bijvoorbeeld een gebakken aardappeltje of een stukje paprika (pan). Of een dropje of stukje chocolade (voorraadkast)
2littlemonkeys Nu ik erover nadenk sta ik eigenlijk bijna nooit al uit de pan te snoepen π€ Alleen bij Poolse stoofpot van kool/zuurkool moet ik altijd iets te vaak proeven. En bij pierogi, maar daar kan ik niet teveel van blijven eten anders is er niks over....
Adje Ik noem dat geen snoepen, maar proeven π Heel belangrijk om ervoor te zorgen dat het eten lekker is voor het op tafel komt: veel proeven π
Pimpelmeesje [verwijderd] ik was compleet in de belevenis dat jij vegetarisch at. C-kwaliteit geheugen π