Appelsientje banana Nou ik heb een foto gemaakt. Ben er al vaak langsgelopen. Durfde niet zo goed echt heel duidelijk een foto te maken. Dus van iets verder gedaan ook. Maar het blijft zo herkenbaar hun huis... vind ik toch niet zo kunnen om te plaatsen privacytechnisch.. Maar het is een cirkel van zo'n 50 cm doorsnede van hele dunne ledlampjes. Het lijkt alsof t op het raam is geplakt ofzo. Ik zie geen snoertje lopen. Ze heeft er met krijtstift sneeuwvlokken in getekend. Zoo leuk.
Lumihiutale Wat een mooie bomen zeg! En ik vind het stiekem ook wel heel leuk om een glimp van jullie woonkamer op te vangen 😊
Manque Wishfulthinking oe kan het dat mijn naam weg is in dit bericht? Is niet weg, maar er is een bug waardoor het af en toe zo lijkt. Ik denk dat iedereen dat al een paar keer meegemaakt heeft, maar het betekent niks!
Wishfulthinking Manque Oke thanks! Ik had al ff een print screen gemaakt maar het is al bij jullie bekend dus..
Liekje81 https://ibb.co/QFd7gZ2 Even kijken of het me lukt. Edit: niet dus. Hoe krijg ik m nu meteen erin? Zo dus 🤣 a poem about hate
Liekje81 Joehoe, ik snap m hoor, ben zo'n doos daarin, haha. En dochter en vriend wilden per se een boom met gekleurde lampjes. We hadden nog een boompje staan, dus even langs Intratuin geweest zaterdag en zie hier: (Bedenk me trouwens dat de meesten dit vast al op ZP hebben gezien 🤣 ) a poem about hate
Robije Onze boom is door de kinderen opgetuigd, die ga ik hier niet tonen tussen al die perfecte bomen 😂
Angel1980 Hier mijn eerste ingepakte cadeautjes onder de boom. Deze crea bea vond dat de cadeautjes moesten matchen met het interieur, dus pak ik liever alles zelf in 😂
Manque Onze kerstconifeer staat! 😍🤣 Ik was weer een beetje laat met een boom kopen. En het mocht natuurlijk ook niks kosten. Dus ja, ik kwam thuis met een conifeer die op een kerstboom lijkt en ik heb er vanavond mijn inner drag queen op losgelaten.