Manque [verwijderd] foto's https://nl.imgbb.com/ en dan kiezen voor BB code groot met link en de code 1 op 1 hier kopiëren.
[verwijderd] Manque Linkje doet het, maar @[verwijderd] kreeg echt de afbeelding in haar bericht geplakt dat lukt mij nog niet. En ik ga pas slapen als dat me gelukt is 😱
Wishfulthinking Ff puzzelen nog met de afbeeldingen😇 Jaaaaaa gelukt🎄 @[verwijderd] hoe kan het dat mijn naam weg is in dit bericht? Ooh en nu is ie er weer😂
Manque Wishfulthinking oe kan het dat mijn naam weg is in dit bericht? Is niet weg, maar er is een bug waardoor het af en toe zo lijkt. Ik denk dat iedereen dat al een paar keer meegemaakt heeft, maar het betekent niks!
[verwijderd] Mam1991 vast ergens bij een tuincentrum. Ik koop elk jaar wel overal en nergens weer een paar ballen of dingen voor in de boom erbij. Kwam er dit jaar achter dat dat inmiddels zo veel is dat ik een heel krat met ballen over heb waar ik geen ruimte meer voor heb.
Verw8 Hier de mijne, helaas geen mega grote omdat we niet zoveel ruimte in de woonkamer hebben. Daarom deze bovenop het dressoir en het kerstdorp ernaast. De kleuren zijn zachtgroen en zachtroze.
[verwijderd] Verw8 zelf vind ik hem helemaal niet meer mooi (de stijl zeg maar) volgend naar wil ik er 1 met glas, donkere ballen en jute strikken.