Komt ie:
Ik heb toen 2 mdf platen gebruikt en piepschuim om een berg te maken. Daaroverheen sneeuwdeken. Maar dat wil ik dit jaar dus anders doen, ben nog aan het puzzelen hoe πŸ˜…
En heel veel bomen, heb je echt niet snel te kort aan. Action verkocht vorig jaar ook een setje bomen voor een paar euro, hoop dat ze dit jaar ook weer hebben.

• [verwijderd]

Miek89 leuk, ben benieuwd!

Vulpen dat deed ik vorig jaar ook maar ik zocht een nieuwe hobby πŸ˜‚
    Alles is van de action, behalve het water, dat zijn ijsklontjeszakjes met een uit elkaar getrokken sneeuwdeken eroverheen. Maar die moet nog op maat gemaakt worden, heb de brug nog niet binnen dus dat kon ik nog niet meten.

• [verwijderd]

Miek89 zo leuk!! πŸ₯°
    Die bomen heb ik daar vanmiddag gekocht, dus die hebben ze weer! Ik denk dat ik er nog maar een paar zakjes bij ga halen, ik ga het nooit redden met 8 boompjes..
    Staan ze er bij jou los op of heb jij ze vast gelijmd?

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ja ik heb er weer helemaal zin in😁
      Ik heb op sommige plekken piepschuim en daar prik ik ze dan in, dan haal ik het voetje eraf. En op andere plekken doe ik dubbelzijdig tape, dat helpt ook wel. Of ik knip een klein stukje in het sneeuwkleed en dan zet ik ze op de plaat, beetje van dat sneeuwpoeder eroverheen en dan zie je er niets van.
      Die sneeuwpoeder haal je ook bij de action πŸ˜‰

Ik kom nooit bij de Action. Maar misschien binnenkort toch wel een keer dan. En jij hebt ook echt met lampjes Miek89, dat ziet er zo leuk uit! Ik vind dat altijd zo'n gedoe (maar dat gesprek hebben we al gehad @[verwijderd] πŸ™ˆ)...
        Nu wil ik naar het tuincentrum naar de kerstafdeling.

• [verwijderd]

Miek89 die had ik al gekocht πŸ˜†
          Ik wil hem proberen te maken zonder sneeuwdeken maar (bijna) volledig van steentjes, dus ik denk dat ik iets sterkers nodig ga hebben dan dubbelzijdige tape.
          Maar bergen vind ik ook wel leuk, ga eens kijken of ik daar iets mee kan gaan doen!

• [verwijderd]

Vulpen lampjes ga ik ook niet aan beginnen hoor, gooi er wel een lichtsnoer omheen ofzo πŸ™ˆ
          Action is echt wel de moeite waard voor dit soort dingen hoor.. En ook verder kijken dan de kerstafdeling, bij de planten ligt ook nog veel bruikbaars!

• [verwijderd]

Heel de dag bezig geweest, maar het eerste stukje is af!

• [verwijderd]

Hij is klaar trouwens, alleen nog meer huisjes. Maar ik ben bijna jarig, dus komt goed πŸ˜†

• [verwijderd]

Uilenmama ik kwam nog een plaat tegen met dezelfde afmetingen dus ik ben alweer aan een nieuwe begonnen πŸ™ˆ

2 maanden later

Nescio heel leuk! 😁

(Jij hebt zulke mooie dochters trouwens. Als ik ze weer eens op een fotootje zie dan denk ik altijd hetzelfde: Klassiek mooi. Hoef je niets aan te doen, is mooi van zichzelf 😊 )