[verwijderd] Deliana ik heb geen idee hoeveel ik er heb (standaard action doosje, 100 of 200 dacht ik?) en gebruik een wc rol, dus dan zou ik met 1000 stuks voor een keukenrol gaan!
Lumihiutale Soturi Hier had de Hema nog heel veel! Voor de rest was het ook allemaal uitverkocht, nu al..
Soturi Lumihiutale Ga ik daar morgen nog eens kijken. Misschien heb ik succes. Want zo is de boom wel wat kaal.
Soturi [verwijderd] En ik was nog wel eerst bij de kruidvat voor ik naar de action ging. 😱 Ga ik daar morgen ook nog maar een keer heen
Nescio Onze boom dit jaar, de piek moet er nog in, die past er niet op. Mezelf kennende zal ik die in januari er wel opzetten. En heel veel custommade kerstversiering van de kinderen, die natuurlijk goed in het zicht moeten hangen...
Marshmallow Deliana Feit 1: ze zitten áltijd in de koop Feit 2: ze zijn áltijd stuk als je ze nodig hebt en de gemiddelde Nederlander komt daar pas achter als ze al in de boom zitten (check) Feit 3: ieder jaar bedenk je weer dat je ze nu toch echt netjes moet gaan opruimen. Resultaat: zie nr. 1. Haha hier heb ik echt nooit last van sinds ik led lampjes heb! Maar ik ruim ze wel altijd netjes op zonder wc rol oid dus misschien scheelt dat?
Dahlia Ik wil mijn kerstboom ergens anders neerzetten maar ik heb alles er al in en aan. Geen idee hoe ik dat nu t beste kan doen zonder dat alles eraf valt 🙃
Deliana Groen, gecombineerd met hout en wat diertjes. Kinderen hebben het gedaan. Bovenin zit een uil als piek, weet niet zo goed wat ik daar van vind...
Lovely83 Onze boom staat al een week een echte kinderboom, krans aan de muur heb ik gisteren zelf gemaakt.