Miek89 Leuk [verwijderd] ik heb het kerstdorp bijna af. Moet nog poppetjes doen, het stukje van de laatste foto, sneeuw en nog wat bomen en mos.
[verwijderd] Miek89 wat leuk! Ik zou zoiets ook wel willen maar weet nooit zo goed waar te beginnen. Vind het leuk om ieder jaar iets toe te voegen, maar dan zit je de eerste jaren met zo'n leeg dorp 😅 En vind het ook een beetje aan de prijzige kant om meteen een hele straat aan te gaan schaffen, dus nu staat er al jaren niks.
Marshmallow Miek89 wow gaaf! Mijn vriendin heeft ook zoiets compleet met nep bergen enz. Misschien dat ik begin met de bovenkant van de ladenkast hihi. Niet zo groot 🤣 De kinderen vinden het ook leuk.
Vulpen [verwijderd] Ik had het de eerste jaren in een oude vissenkom volgens mij🤔 En later in een houten bak. Als je het afkadert kan het ook al leuk zijn als er nog niet veel is 👍
Miek89 [verwijderd] dit is ook jaren verzamelen hoor 😅 en vooral via marktplaats gekocht en na de kerst. In het begin had ik bijvoorbeeld 1 of 2 huisjes in zo'n lantaarn. Al is het idee van Vulpen ook heel leuk!
[verwijderd] Vulpen Miek89 Ik ga eens kijken of ik er toch iets mee kan doen! Ik vind die sets van de Efteling zo leuk, dus wie weet..
Toch6 Marshmallow voor een berg zou je ook een doos kunnen gebruiken. En op klein oppervlak beginnen. Klein kastje, een groot dienblad... Deken nepsneeuw Bomen Poppetjes ^ dat is niet duur en kan je wel al leuke tafereeltjes maken.
Miek89 Lovely83 de huisjes kan ik niet veranderen. Omdat je dan met de bedrading zit die weggewerkt is. De kinderen veranderen wel graag de poppetjes etc. 😅
[verwijderd] Ik heb besloten om nu nog niet voor huisjes te gaan en eerst een huisloos dorp op te gaan bouwen, en vanaf volgend jaar uit te gaan breiden met de Efteling-sets. Maar dan staat er nu in ieder geval wel wat meer dan 1 lullig elfje 😂
1986Lynn [verwijderd] Ik zag toevallig dit zonet in de nieuwe folder van de Kruidvat voor komende week.
[verwijderd] 1986Lynn ik heb ze vandaag gehaald (rest was niet aanwezig) maar ik denk dat ik ze terug ga brengen. Het zijn echt mini versies van de originele, dus als ik die wil gaan sparen is het compleet uit verhouding. En voor wat ik nu heb vind ik ze eigenlijk nog best prijzig 😬
[verwijderd] 1986Lynn ja jammer, maar voor die prijs was het eigenlijk ook wel te verwachten natuurlijk. Maar goed, ik geniet er vanavond gewoon van en breng ze morgen terug 😅
Toch6 Hier nog geen idee hoe en of ik ga versieren. C blijft nergens af dus wil niet m'n dure huisjes neerzetten
Manque Ik heb bedacht dat ik dit jaar geen boom neerzet, maar een grote guirlande aan de schouw hang. Onze zoon zit altijd aan de kerstballen te trekken als ik een boom neerzet 😅 niet ideaal. En ik heb ook een krans gekocht, voor op de voordeur.