[verwijderd] [verwijderd] deze heb ik schijnbaar. Alleen geen lange. Ooit aangeschaft op verzoek van de schoonmaakster en mij altijd afgevraagd wat ik ermee moest 😬. Marloes80 ik ga deze denk ik kopen. Deze is wat langer en ik ben gevoelig voor het reclamepraatje dat het stof aantrekt. Dat lijkt mij namelijk wel wat 👍.
Appelsientje MIjn keukenapparaat dat muf ruikt nu ook in de week gelegd in de soda. Helaas de geur is nog niet weg. Kan toch niet zo zijn dat ik mijn apparaat weg moet gooien hierom? Ik blijf hopen op DE tip hier voor een muf kelderluchtje uit een apparaat halen.
[verwijderd] Appelsientje mijn ervaring is helaas dat die lucht in het plastic trekt en daar niet meer uit gaat. Wat je nog kan proberen is een aantal citroenen persen en dat sap even laten blenderen en een paar uur in de kan laten staan.
Born2bme Dames help! Dit kwam zo uit de wasmachine, geen idee wat t is maar iets heeft afgegeven. Kan ik hier nog wat mee?
[verwijderd] Born2bme geen idee wat het kan zijn? Is het niet een te volle was geweest dat het wasmiddel niet goed is uitgespoelt. Ik zou ze persoonlijk meteen weer in de was gooien en kijken hoe ze eruit komen.
[verwijderd] Mijn dochter heeft een nieuwe bikini. Met een knalroze randje dat paars afgeeft. Ik heb het nu al twee nachten in een badje met azijn laten weken. Helpt niet. Nog andere tips?
[verwijderd] [verwijderd] dat zijn toch van die doekjes? Ik heb de bikini überhaupt nog niet gewassen in de machine. Misschien moet ik daar eerst maar eens mee beginnen 😬. Ik wist niet of het mocht. Label is er al uit, want mijn dochter kan daar niet tegen.
[verwijderd] [verwijderd] is het gewoon badstof materiaal zonder prints van ander materiaal erop? Dan kan het gewoon in de machine. Color catchers zijn inderdaad die doekjes. Na een nachtje azijnbad in de wasmachine (met color catcher voor de zekerheid) dan zal het afgeven wel echt over moeten zijn.
[verwijderd] [verwijderd] ja gewoon badstof. Ik ga dit even proberen. Het is nogal jammer dat er na elke zwempartij een plasje paars water uit haar bikini stroomt 😬
[verwijderd] Veiend heeft een flinke zweetgeur die ik niet uit zijn kleren krijg. Inmiddels doet hij oude shirts aan als hij naar werk fietst, maar tot nu toe werkt alleen 90 graden wassen. Ik heb weken in azijn geprobeerd, helpt ook niet!
[verwijderd] [verwijderd] hg heeft den goedje speciaal voor zweetlucht. Heb je een sportkleding programma op je machine?