[verwijderd] [verwijderd] Op ZP heet ik anders gewoon 'Whysteria' hoor! En mijn inbox staat open... π€£
[verwijderd] [verwijderd] Geen idee...ik dacht dat het hier " beter" was of zo. Maar jij bent dus Whysteria hier. Tenminste π€£
[verwijderd] [verwijderd] Ik vind het hier veel gezelliger dan daar... maar dat is persoonlijk. Las daar vanavond ook weer iemand die het hier verschrikkelijk vond.
Hopsatee [verwijderd] roddelen ze over ons daar. Tsss π (grapje, ik zit er ook weer onder een andere naam maar ik vind het er wat groot ofzo)
Nescio Hopsatee oh echt? Ik ook... maar ik post er bijna nooit. Ben ook wel benieuwd wie roddelt π
[verwijderd] Nescio was mijn schuld ik was daar gisteren een beetje aan het rellen en toen kreeg ik naar mijn hoofd dat ik gewoon hier moet blijven en er was maar 1 iemand die negatief over hier was maar die had een heel vertekend beeld want die was hier maar een paar dagen lid geweest in het begin toen iedereen nog zijn ongenoegen over zp uitsprak hier.
[verwijderd] Ysabella oeh dat zou wel een super droom zijn. Dan daarna samen een π· doen en klaar voor Hemelvaart. π€ͺ Helaas moest ik dat vandaag toch echt zelf doen en met een cola. Vanmorgen dacht ik nog, onthoud die droom nu, want... Maar helaas. π
Ysabella Hoe krijg ik potlood uit mijn houten vloer? Ik baal zo dat ik goede potloden voor N. wilde. π€¦πΌββοΈ
Ysabella Pietje1987 het zijn kleur potloden. Mijn vloer heeft nu diep paarse en blauwe strepen zou dat met een gum weg gaan? Dan moet ik maar even een gum gaan kopen. π¬
Pietje1987 Ysabella geen ideeπ maar ik zou dat in ieder geval proberen maar dasty heeft vast nog betere tips!
[verwijderd] Ysabella M. heeft vorig jaar toen ik niet oplette met groene potloot een krokodil (of dino weet niet meer wat het was) op de vloer getekend vanaf de achterdeur tot de voordeur. Heb eerst gegumt en daarna met een schuursponsje met dreft afwasmiddel alles eraf gekregen. Was een klusje maar het is gelukt. Ik heb nu al een maand van M. een boodschappenlijstje op de kastdeur staan getekend met zo een dikke zwarte permanente marker stift. dat krijg ik op geen enkele manier eraf. Gelukkig gaan we binnen een paar maanden de boel aanpakken beneden en komen er overal nieuwe deuren in.
Ysabella [verwijderd] nee met een permanent marker wat erg!! het word dus een gum kopen en het daarmee weg halen.