[verwijderd] Ik heb deze van kruidvat altijd. krijg ik vlekken van de muren mee af als er weer eens iemand ipv de trapleuning de muur heeft gebruikt. Of als ik met koken tegen het stucwerk heb gespettert.
Appelsientje [verwijderd] Helaas, heb het een nacht laten weken vanaf gisteravond, het ruikt nog steeds.. :-(
[verwijderd] Appelsientje tip waar je nu niets aan hebt, maar als je een nieuwe aanschaft kies dan 1 met een glazen kan.
Appelsientje [verwijderd] Ja inderdaad, alleen het plastic van de deksel en het kraantje blijven van plastic. Stinkt nog steeds. Moet er toch uit te krijgen zijn die geur..
Ysabella Appelsientje kan je het niet in soda leggen, ongeveer 12 tot 24 uur? Dat on trekt heel goed geurtjes.
[verwijderd] [verwijderd] hoezo denk je dat ik dat weet? Ben geen MOD meer. Onder de naam Whysteria niet zover ik kan zien.
[verwijderd] [verwijderd] Ah, en dit vraag je in het schoonmaaktopic? Je dacht zeker dat ik je hier nΓ³Γ³it zou gaan vinden??
[verwijderd] Tantetil Nee gezondheid, gezeur thuis, druk met leren en sporten, kon me niet volledig meer inzetten en ik kan niet iets doen voor 50% bij mij is iets alles of niets anders word ik er ongelukkig van.