Appelsientje [verwijderd] kan dat echt? Toen wij de vloer kochten, zei de verkoper dat dat niet verstandig was? Al wel 6 jaar geleden, maar toch? Ik durf niet zo haha
[verwijderd] Appelsientje ja mijn ouders hebben ook een eiken vloer en mijn moeder gebruikt ook 2x per week de stoomreiniger (zelfde als mij met stand voor houten vloer) om hem schoon te houden. Doet ze al zeker 1,5 jaar en de vloer ziet er nog prachtig uit.
[verwijderd] [verwijderd] Nee alle weekendplannen lopen in de soep op mijn etentje na haha. Morgen de hele dag vrij dus dan ga ik los.
Skye Hebben jullie een schema of schoonmaak rooster? Ik niet, maar denk wel dat het handig kan zijn. Heeft iemand een handig schema of goeie tips om het huishouden goed bij te houden?
Diazz @[verwijderd], hoe krijg ik de oren van mijn peuter weer open? Ze lijken helemaal dicht te zitten. 😭😂😂
Torretjeee Diazz misschien ook met de stoomreiniger. Zit daar geen speciale stand op, voor peuter oren schoon te stomen?
[verwijderd] [verwijderd] hahaha nee sorry nog steeds te lui om plaatjes te uploaden. Daarnaast ligt de doek al in de wasmachine. (Hij was zwart!) @[verwijderd] de vloer ziet er een stuk gladder uit. Echt shocking hoeveel er achterblijft.
[verwijderd] [verwijderd] dat had ik dus ook, ik ben er zo van geschrokken. En dat terwijl ik elke dag dweilde soms 2x per dag. De eerste week met de stoomreiniger kwam er dagelijks nog zo een zwarte doek vanaf.
[verwijderd] [verwijderd] Nee dat meen je niet! Ik dweil ehm nooit... De schoonmaaksters doen dat 1x in de twee weken.