qua huishouden is het vooral de hond uitlaten wat meer is, verder deed ik bijna alles zelf al .. hele zware dingen tillen is nog wel een ding, maar dat wil mijn ex best voor me doen.
Van te voren koken is inderdaad iets wat ik moet gaan doen, ik merk dat ik om half 5 wel klaar ben even en echt graag even wil hangen/liggen. morgen ga ik ook een stuk rustiger doen als vandaag. inderdaad even koken als de kids op school zijn en even een dagje niet veel uitpakken en en definitieve plaats geven, stofzuigen moet wel echt even, maar ik merk dat de afgelopen 3 klus weken veel gevraagd hebben en ik moet even meer rust inbouwen, dat gaat het beste als ze op school zijn, dus even accepteren dat het dan s ochtends misschien niet helemaal zo is als ik zou willen.
ik moet zeggen dat de kinderen vandaag al een stuk rustiger gingen slapen als gister, dus dat zal ook in nachtrust schelen. ik heb dus wel alle tijd als de kinderen op school zijn ( tenminste ik heb sowieso zo'n 2 uur volledige rust nodig per gewone dag en dan moet ik dus liggen, niet slapen m,aar van mijn rug af) dus ik hoef niet perse s avonds dingen klar te maken. zet wel altijd al hun brooddozen e.d. klaar om gevuld te worden.
dank jullie wel voor de tips, met name let de lat niet te hoog .. 😁