Ietjuh hier helaas niemand in de buurt die ze ook gebruikt dus wat dat betreft staan we er alleen voor.
Ik ben wel lid van Facebook geworden om me op te kunnen geven voor de wasbare luiers groep dus neem aan dat ik daar wel met mijn vragen kwijt kan ๐ plus we kunnen natuurlijk uiteindelijk de hulp inschakelen en een consult aanvragen.
We (man en ik) zijn beiden overtuigd van wasbare luiers en hebben totaal geen ervaring met luiers, ook geen ww...
Alles gaat nieuw zijn.
Kan dus goed zijn dat we het een tijdje proberen, het in het begin teveel tegenvalt en we na een paar maanden, als alles wat meer gewend is, we het weer opppikken.
Er gaat zoveel op ons afkomen dat het ook een beetje โpick your battleโ zal zijn ben ik bang. Ik wil bijvoorbeeld heel graag borstvoeding geven en dat is echt mijn prioriteit. Als het wasbaar luieren โte zwaar isโ in combi met alles wat nieuw zal zijn, weinig slaap etc, zal dat gewoon sneuvelen in eerste instantie om voorrang te geven aan het borstvoeden. Maar wel in mijn achterhoofd houdend dat we dat tzt weer oppikken.
Geen idee, we zien wel wat eruit komt.