Youtan Ja, best wel veel eigenlijk. Bassie en Adriaan π, AndrΓ© Hazes sr, Rachel, Roxanne en AndrΓ© jr, John de Wolf, Rooie Carry, Mental Theo, Gerard Cox, Sjoerd Pleyzier, Patricia Paay, Elise Schaap en meer Rotterdamse BN-ers π
1981mama Ik kwam vroeger wel eens op feestjes met BNers. Radiohoek, RTL4, enzo. Het zijn gewoon hele normale mensen vind ik. Je kan ermee lachen en ze worden ook wel eens dronken enzo. π Gewoon net als elk ander feestje?
[verwijderd] Mijn dochter heeft een lio-juf die vroeger bij kinderen voor kinderen zat. Dat heeft op dochter ook flink indruk gemaakt
[verwijderd] Niet heel spectaculair, maar ik heb ds Arie van der Veer wel eens ontmoet bij de opnames voor een tv programma.
Jules Jute We liggen volledig op één lijn π ik ben ook benieuwd naar aankomend seizoen. De TT wedstrijddag sla ik tegenwoordig over π(kijk ik thuis op de buis). Te druk, te duur, te koud π maar bedankt voor de hotel tip!
Jute Jules Hahaha! Mijn man gaat altijd met vrienden op een camping. Je hebt er 2 bij het circuit, hij gaat dan naar de "netste". In het tijdperk voor onze dochter, ging ik ook en verbleven we dus in Van der Valk ;-). Ben ook echt benieuwd hoe het gaat lopen dit seizoen.
Snoopy1979 De laatste jaren niet meer, het boeit me nu ook niet zo, het zijn ook maar mensen π, maar vroeger wel een paar keer en dat vond ik toen reuze interessant π. Ik heb Victor Reinier gesproken op school toen ik een jaar of 16 was, hij deed daar een toneelstuk met Meline van de Disney club (zij is vast wel bekend bij de ouderen onder ons π). Later werd hij bekend van Baantjer. En ik heb eens met Jacques d'Ancona gesproken toen ik jaar of 10 was, (ook voor de ouderen onder ons π) hij was juryvoorzitter bij de soundmixshow. Mijn vader had een brillenwinkel en Jacques d'Ancona had een brillenlijn laten ontwerpen en daar was toen een presentatie van in de Euromast. Ook eens een acteur uit gtst gesproken (niet zo'n bekende, Huub Scholten, hij speelde Huib op de woonboot). En een keer een presentator die toen bekend was van tv ook maar geen idee meer wie dat was π. Oh ja Chiel van Praag was dat.
Snoopy1979 Aries oh ja ik heb bij Jochem Myjer op school gezeten en hem vast wel ontmoet maar niet bewust π. En ik zat bij Armin van Buuren op school maar ook niet bewust ontmoet. Maar ja toen waren ze ook nog niet bekend π
Mary Snoopy1979 Dan weet ik direct op welke school jij hebt gezeten! Ik kom Barry Badpak trouwens ook zeer regelmatig tegen. π
Snoopy1979 De prinsen kwam ik wel eens tegen in de stad (Leiden), maar dat vond ik niet zo bijzonder eigenlijk, niet interessant genoeg als kind geloof ik π
Snoopy1979 Mary oh die ken ik niet, is van na mijn tijd π. Ik ben in 1998 verhuisd naar Limburg, toen naar Gelderland en daarna Brabant π
Sdonya Ik zat gisteren met Irene Moors in hetzelfde vliegtuig! Hele leuke vrouw. Verder heb ik prins Constantijn, prinses Mabel, wat (oud) ministers via mijn vorige baan ontmoet.
Aries Sdonya Nu je het zegt, prins Constantijn heb ik ook wel eens gesproken. Dat ik die dan net vergeet, terwijl ik de rest alleen gewoon eens gezien heb en niet gesproken. π€£
Zusje1980 Een aantal,cabaretiers gaan regelmatig naar t theather en na de show komen ze vaak een praatje maken, zoontje zit bij de kinderen ben een dj en voetballer in de klas.. Maar die zijn gewoon de papa van..
[verwijderd] Een klasgenootje van de basisschool speelt in de musicals van Woezel en Pip. Veel verder dan dat kom ik niet π
Jules Niet ontmoet, maar ik was net uit eten en een paar tafels verder zat Rico Verhoeven. Toen hij weg ging moest hij langs onze tafel maar dat was een beetje krap, hij keek heel ernstig want hij is super groot π
Snoopy1979 Jules haha ja hem ook eens gezien hier in de stad (hij woont hier in de buurt). Ik heb niets met hem maar verbaasde me hoe groot hij is π. Wel heel vriendelijk, hij was met zijn gezin aan het winkelen maar ging heel geduldig met iedereen die wilde op de foto.
Lisa280887 Heb er zat ontmoet/gezien! Toppunt is wel dat ik de dochter van een BNβnr in de klas heb gehad (ik ben juf).
Pimpelmeesje Lisa280887 oh ja nou je dit zegt, ik heb ook een dochter van iemand van het feestteam in de klas gehad π ik kende dat helemaal niet, maar iemand had mij dat verteld van te voren, dus toch nog n semiBNer ontmoed π Begon mezelf al n beetje raar te vinden met mn BNer-loos bestaan π