Toch6 Rietjesbeker ik ben heel blij dat hij weer naar voor groeit. Was bij de anderen ook, echt een buik naar voor zodat vsn achter amper te zien was dat ik zwanger was.
Toch6 31 weken. Jurk wordt steeds de korter 🤣 Maar wel blij met hoe ik groei, het is echt mn buik (wat dan helaas niet gunstig is voor mn bekken, daardoor snel verkeerde houding ter compensatie). En qua gewicht +5 nu dus ook niet slecht.
Pimpelmeesje Toch6 charlie: whaa! Wie is dat? De mama van C Waarom heeft ze zo'n dikke buik? Waarom denk je? Dat ze.. hoeveel babies zitten er dan in? 😂
Sevenof9 Bijna 12 weken! Of misschien al wel 12, de gynaecoloog kon het de laatste keer niet zo goed meten. Over een week de eerste controle bij de verloskundige en als alles goed is kunnen we het eindelijk aan meer mensen gaan vertellen. Nu weten wel wat vrienden en familie het maar nog lang niet iedereen. Wordt alleen wel steeds moeilijker te verstoppen😅 ik begon met 8 weken al een buikje te krijgen.
Trees Sevenof9 mooi hoor en dat is duidelijk te zien! Ik zag dat je hier gepost had en toen ik het topic opende, kreeg ik direct de foto van @Toch6 voor. Ik zat echt met grote ogen te kijken wat een buik je al had met 3 maanden 🤣 (totdat ik zag dat jij het niet was)
Tantetil Sevenof9 was weer even weg maar kwam meteen hier kijken of je een foto had geplaatst. Wat een schattig buikje! Hoe voel je je??
Sevenof9 Trees hahaha dat zou wat zijn, dan zou ik wel erg bang zijn voor de komende 6 maanden. Zou ik dan misschien ook Toch6 worden en een zesling blijken te krijgen😛