Pietje1987 Ysabella alleen maar prettig lijkt mij๐ ik ging vanaf zo een beetje de eerste wee al door de grond heen en heb dan ook bij beiden pijnbestrijding gehad. Bij T. kwamen de weeรซn zelfs door de ruggenprik heen ๐ฉ๐ zo blij dat ik dit noooooit meer hoef te doen *
Lumihiutale Ik heb het idee dat ik deze keer helemaal geen dikke buik krijg,ik vind mezelf nou niet super veel gegroeid ofzo. Bij Noah was dat wel anders ๐
Sweetl Lumihiutale hoeven ben je nu? Bij de 2e zag je tot 23w niks bij mij๐คฃheb tot w 30 gewoon eigen kleding aan gehad toen liep ik met de eerste echt al met een volwaardige ik ben zwanger buik๐
Blue Sweetl ik opende dit topic en zag als eerste jouw foto, en ik was even helemaal de kluts kwijt haha. SweetL zwanger, waarom heb ik daar niks eerder van gelezen?? ๐
Ysabella Soturi de baby is nu geloof ik helemaal ingedaald of niet? Spannend de aller laatste loodjes. Je hebt een super mooie buik. โค๏ธ
Pietje1987 Soturi mooi hoor โค๏ธโค๏ธโค๏ธ Succes met de laatste loodjes! (Moeten we de beeb al gaan roepen?)