[verwijderd] Lovely83 Fijn dat de rest wel makkelijk was, maar kan mij voorstellen dat dit geen fijn gevoel is. Sterkte nog eventjes, anders nu mooi genieten van jullie nieuwe huis met dat boek dat je zo graag wilde. π
Cactusje [verwijderd] Dank je! Gaat ook snel hoor. Bij mijn jongste was mijn buik op het eind niet veel groter als dat ie nu is, ik verwacht dus eigenlijk weer net zo'n joekel van een buik als bij de oudste. Dan gaat mijn navel ook weer naar buiten en dat vind ik zomaar heel cool! Bij blote buik begint het eerste stukje navel al wat naar buiten te staanπ
[verwijderd] Cactusje Wat een verschil per zwangerschap he. Lijkt mij trouwens een heel bijzonder gevoel als de navel ineens kiekeboe gaat spelen en naar buiten komt.
Toch6 π 4 en een beetje denk ik. Ben benieuwd wanneer ik nu positierokken moet gaan pakken. Bij J was dat met 7/8 weken al. Al draag ik nu veel jurkjes, dat blijft langer lekker zitten
[verwijderd] Toch6 Ahw dankjewel! Ik wilde hem niet met hoofd laten staan, maar ook niet helemaal weg halen. π
Meca [verwijderd] Jeej πͺ ga alleen morgen geen foto maken hoor. Dacht als ik de 41 weken haal dan maak ik er wel weer 1.