[verwijderd] Honkeytonk en @LucP ik ga dit weekend na een spellen winkel dus neem jullie tips zeker mee. Leuk heb ik gericht iets om naar te kijken!
Honkeytonk En als je van fantasy houd en een beetje raar, is dungeon fighter ook erg leuk en grappig. (Wel leuker denk ik met meer dan 2) Er zijn nog wel meer co-ops , zombicide bv, maar dat is echt leuker met meer dan 2. Zoek je echt alleen co-ops?
Honkeytonk En als je in Brabant woont, mag je best eens wat lenen om te proberen ! Haha we hebben hier denk ik 300 bordspellen liggen. Van gewoon aardig/leuk tot super leuk 🙈😂
[verwijderd] Honkeytonk Dat is heel lief aangeboden! Helaas woon ik niet in Brabant.... Niet eens in de buurt 😑
1986Lynn Honkeytonk Gaaf, wij zijn ook van de spellen 🙂 zijn op dit moment fan van het spel Skye. Ken je die ook? Pandemic Legacy 1 en 2 hebben we ook, alleen is die wel wat ‘zwaardere kost’ vind ik 😊
Honkeytonk Oh en als je van puzzelen houd, het boekanier dossier en Medusa rapport: https://puzzelpost.nl
Vulpen Honkeytonk Ik vond Het Boekenier dossier supermooi gemaakt maar we kwamen er helaas zonder hints niet uit, hmpf... Medusa rapport moet ik nog doen!
Hooyo-shimbir 7 wonders (duel) Catan blijft hier ook een favo Carcassone Terra mystica staat hier op het verlanglijstje met nog zo 20 andere spellen 😂
[verwijderd] Ik vind pandemic ook leuk. Al moet ik er misschien wel bij zeggen dat ik dus wél competitief ben en ik het juist zo leuk vind dat je bij dit spel als groep tegen "het spel" speelt. Je kunt dus wel degelijk winnen of verliezen.
Honkeytonk [verwijderd] ja wij zijn wel competitief ook, verliezen van het bord is gewoon kut 🙈 heb legacy S1/2 ook al gespeeld?
Honkeytonk Vulpen Haha wij wel, maar we doen ook erg veel van zulke spellen. We zijn nu bezig met the Wilson affaire , een Engelse variant en 20x zo groot.. hier snappen we vooralsnog weinig van haha we hebben nu een puzzel opgelost maar geen idee wat we met het resultaat moeten 🙈
Honkeytonk [verwijderd] jawel, naja het is gewoon een puzzel, dat kan je alleen of samen doen 🙂 edit: sorry verkeerd gelegen, saboteur is niet co-ops, wel een leuk spel!
Vulpen [verwijderd] Soort van wel toch? Er is alleen een saboteur bij, maar je wint (of verliest) als team.
Vulpen Honkeytonk Wij eigenlijk niet maar we kennen de maker dus ja 😉 Hebben wel wat escape rooms gedaan hoor, maar niet dat we echt die hard spelfanaten zijn of zo.
[verwijderd] Vulpen Ja, maar je weet niet wie in het team zitten en wie de saboteur is. Bovendien speel je een paar rondes, waarin de saboteur rouleert. En uiteindelijk wint er ook één speler, niet alle spelers samen. Ik zie dat echt wel als een spel waar het "ieder voor zich" is.
Honkeytonk Vulpen oh leuk! Haha nou geef de complimenten maar door! We vonden zowel boekanier dossier als Medusa rapport erg leuk!
[verwijderd] Honkeytonk Nee, we hebben het spel zelf ook niet. Vrienden van ons hebben het. Ik heb het maar een keer gespeeld, maar dat vond ik dus heel leuk. Al hebben we wel verloren. Dat was echt balen, want we verloren omdaf we EEN actie te weinig hadden! Aaarch! Als we nog EEN actie hadden kunnen doen, waren we er geweest!
Jessie80 [verwijderd] Avalon is net als Saboteur met een team "slechten" en "goeden" maar dan wel zo dat je ook met dat team wint of verliest en dus niet individueel. Echt een briljant spel!