Bedankt voor jullie reacties π
Grappig, hier zegt iedereen klantenservice bellen om terug te sturen (trouwens precies wat mijn idee was, zou me er zelf niet goed bijvoelen iets te houden dat niet van mij is) terwijl ik meerdere keren hier in mijn omgeving juist tegengestelde reacties kreeg.
Dus ik dacht echt even, βben ik nou gek geworden?!β
trouwens totaal geen zin in dit gedoe. Ze waren al 2 weken te laat met leveren dus ik had ze vorige week maandag al proberen te bereiken, eerst kwartier in de wacht via klantenservice, uiteindelijk opgehangen en ze maar een mailtje gestuurd. Daar kreeg ik pas vrijdag antwoord op dat de spullen verzonden zouden worden. Op maandag kreeg ik dus weer een mailtje dat de spullen verzonden waren (voor de tweede keer)...
Maandag had ik alles 1 keer binnen behalve de kinderwagen (dus dat was 1 middag wachten op PostNL), dinsdag zou er meer komen (Dacht dat dat de kinderwagen dus zou zijn) dus dat was weer een middag wachten op PostNL.
Gisteren kwam dus alles voor de tweede keer binnen, behalve de tweede kinderwagen, want die staat nu als levering voor vandaag in de PostNL app, weer een middag wachten.
Gisteren al geprobeerd de spullen retour terug te geven aan PostNL maar dat ging niet ...
Maar goed benieuwd wat ze gaan zeggen, ik ga er in ieder geval niet zelf mee lopen sjouwen π