Ysabella Het is fijn te lezen dat de gene die nu geregeerd hebben op mijn topic zich niet storen aan mijn spelling/grammatica en dat het dus voor de buitenwereld wel mee valt het is alleen voor mij wel een heel groot ding. Ik voel mij hierin vaak echt dom. ๐ค
Ik heb geen tips op je specifieke vraag. Maar ik wil dit wel graag even meegeven.
Ook ik zie bij jou geen extreem opvallende fouten. Die zullen er vast wel zijn, maar die maak ik ook. Terwijl ik van mezelf kan zeggen dat ik met een behoorlijk gevoel voor spelling/grammatica geboren ben. Niemand is perfect, dus probeer dat ook niet te zijn. Heb je alleen jezelf maar mee.
Ik ben daarnaast iemand die zich behoorlijk kan ergeren aan slecht geschreven berichten, hoewel ik me er steeds beter overheen kan zetten. Maar dat zit hem er tegenwoordig vaak in of iemand moeite doet of niet om een goed geschreven bericht neer te zetten. En over het algemeen is dat verschil behoorlijk goed zichtbaar. Jij valt voor mij in de categorie moeite doen voor berichten. En als ik daarbij een foutje zie, kan ik daar veel makkelijker overheen kijken.
Als afsluiter wil ik nog even zeggen dat ik het zonde vind als je jezelf hier dom door vindt. Je hebt een hersenbeschadiging, ik neem aan dat als je het voor het kiezen had, je die wel geschrapt zou hebben. Daarnaast doe je dus moeite om toch goed geschreven berichten neer te zetten, wat je nog aardig goed afgaat ook. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Hersenbeschadiging of niet, de een is nu eenmaal beter in A en de ander in B. We zijn maar mens toch? We hoeven dus toch niet overal goed in te zijn?
Ik vind dat persoonlijk ook een veel betere boodschap om uit te zenden naar je zoon. Namelijk dat je je best doet en zolang je dat doet, dat behaalde resultaten er veel minder toe doen.