Mijn beste vriendin en mijn zusje heb ik dagelijks wel contact mee. Beide zie ik ook wel wekelijks. Dat is dan meestal met kids. Daarnaast ga ik gemiddeld met beide ongeveer 1 x per maand ook wel wat doen (dus of met zijn drieën of 1 op 1) denk aan weekendjes weg, theater, uiteten, sauna, high tea... en daarnaast hebben we ook nog regelmatig verjaardagen van elkaar, feestjes of etentjes met onze mannen erbij. Ga met hen bijv ook op vakanties of weekendjes weg of vieren feestdagen met mannen erbij.
Dan heb ik nog een hele goede vriendin die ik wekelijks spreek, maandelijks zag, maar helaas is ze ge-emigreerd. Wel is ze regelmatig hier of ik zelfs daar en dan zien we elkaar vaak ineens heel vaak of een paar dagen achter elkaar.
Dan heb ik nog een vriendin die ik wekelijks spreek en maandelijks koffie ga doen of iets leuks ga doen. Altijd met kinderen. En nog een losse vriendin die ik regelmatig spreek maar ver weg woont dus een paar keer per jaar zie.
En dan nog 2 a 3 groepjes vriendinnen waar ik elk kwartaal wel mee eet. Altijd zonder mannen. En daarnaast gaan we dan naar elkaars verjaardagen en van de kinderen.
Dit is allemaal gemiddeld genomen want ik
zie vriendinnen ook wel eens 2x per week en dan 2 weken niet. Nu heb ik toevallig ook weer een drukke - afspreek periode en in de zomer is dat vaak ook het geval.
Oh ja, dit zijn mijn vriendinnen. We hebben ook nog wel regelmatig dingen met vrienden van mijn man en hun vrouwen maar dat zijn dan weer niet echt mijn vriendinnen.