Trees ja zeker de eigen fysio gaat verder. Hij heeft 2 keer per week fysio aan huis.
Bloem ja er zijn geen anderen die vanuit huis komen en t ging wel om de dingen die ik had aangegeven, maar vanalles wat ik gezegd had tegen therapeuten etc was verkeerd doorgecommuniceerd. En ze leek er gewoon geen zin in te hebben en geen vertrouwen, en nul inlevingsvermogen. Er was een arts in opleiding bij die honderd keer beter communiceerde en meedacht, maar die kwam maar een paar keer aan het woord.
We hadden het bijvoorbeeld over zelfstandigheid, en ik zei op een gegeven moment op iets wat man zei "Dat is ook wel heel heftig en confronterend, als je heel diep na moet denken over een broodje smeren"
Keek ze mij heel schaapachtig aan alsof ik iets heel raars zei. Geen verbale reactie verder.