Angel1980 ik doe mn best, maar op t moment is t even lastig.. waar mogelijk pak ik wel een momentje, als het me lukt om te ontspannen dan neem ik t er even van (ook als ik dan ergens iets te laat kom hihi) maar ontspannen is nu erg moeilijk.
Gister wel erg blij geworden van het gesprek met de woonvorm-mevrouw. Ik was zenuwachtig, want alle andere opties die ik tot nu toe had gezien/gesproken waren niet voor onze situatie geschikt, dus dit voelde een beetje als laatste hoop.
Maar zij hebben een complex omgebouwd speciaal voor mensen met nah om de periode na de revalidatie, voordat er een definitieve zorgvraag is en/of wachttijden doorlopen zijn, het nieuwe leven op de rit te krijgen. Wachttijden voor zorginstellingen ed zijn namelijk 6mnd-1,5 jaar vaak. En eigenlijk is je zorgvraag pas na 2 jaar definitief duidelijk.
De individuele appartementen zijn vol, maar ze hebben nog 4 grotere appartementen die ze wilden gaan gebruiken voor stellen; exact onze situatie dus.
Het is nog niet definitief, er moet gekeken worden of de mogelijkheden van mijn vriend passen bij de ondersteuning die zij bieden, maar het klinkt heel veelbelovend.
En de hond is ook welkom ππ