Sevenof9 iMoeder Schuurpapier Ik heb hetzelfde ook hoor! ook een goede indicatie dat mijn eisprong eraan komt đ
[verwijderd] @iMoeder @Schuurpapier @Sevenof9 ik heb het uiteindelijk gisteren maar niet meer gepost, maar er is een reden waarom ik geen oudergesprekken plan tijdens mijn eisprong met de leraar van mijn dochter đļ
Schuurpapier @iMoeder @Sevenof9 @[verwijderd] Hahaha gelukkig is het herkenbaar đ Ik kende deze arts helemaal nog niet. Het is echt een knappe man. Gewoon, hoe plat het ook klinkt, lekker đ¤Ŗ
Marshmallow Herkenbaar hoor, ik weet altijd dat de eisprong eraan komt omdat ik dan bijna elke man (een 'echte' mannelijke man, normaal niet mijn type) wel kan bespringen.
Schuurpapier Marshmallow Oh wow, dacht dat ik diep van binnen een sloerie was, maar het is dus heel normaal đ Zo herkenbaar!
Jessie80 Vanavond om 23.30 op RTL Z de z-doc Hoe werkt onze biologische klok? Misschien interessant met betrekking tot dit topic?
Sevenof9 Jessie80 o leuke tip! Ik zal eens kijken of ik dat terug kan kijken, heb geen tv abonnement meer.