Ik weet even niet wat slim is.
We willen overstappen van zorgverzekering.
Ik ga naar de interpolis basis en aanvullende pakket waar alles online word behandeld. In het aanvullende pakket zit 1 tandarts controle en 15 min mondhygiënist 1 keer per jaar. Dat is voor mij voldoende. Heb goede tanden.
Maar man heeft zeer slechte tanden maar gaat dus ook slecht naar de tandarts. Ik begrijp m, dus push m niet. Hij mist een aantal tanden en daar hebben we een offerte voor laten maken. 2400 euro voor alle drie te herstellen 😥 verzekeren daartegen word niet toegelaten want als je van te voren al weet dat je zoveel kosten gaat maken dan zeggen ze dikke doei das te duur. En als je er niks van zegt, voor 2019 die verzekering afsluit, voor 1250e vergoeding, en dan in 2019 die kosten gaat maken dan kunnen ze je controleren of je de waarheid hebt gesproken op het formulier en dan heb je een probleem. En 1 jaar zoveel premie betalen voor niks vind ik weer te duur.
Is t dan slim om voor hem ook dezelfde verzekering te pakken? 1x per jaar controle en mondhygiënist. En dan toch maar zelf alles te betalen?
Hopelijk is t een duidelijk verhaal 😉