Voor ik kinderen had ging ik redelijk veel op stap, en ik dronk dan best veel. De volgende dag schaamde ik mij dan wel, voor mijn gedrag van de vorige avond. Niet zo erg om het nooit meer te doen helaas..
En als kind heb ik een keer een vuurtje gemaakt wat toen bijna uit de hand liep. Mijn zus heeft het met vrienden het vuur toen uitgemaakt. Ik rende met mijn vriendinnetje weg. Ik ben naar huis gerent en op de bank tv gaan kijken alsof er niks aan de hand was. Ik stonk maar rook en had zwarte handen, en dan eerst nog ontkennen ๐
. Ik was denk ik een jaar of 7. Daarna huilen natuurlijk..
Toen ik een jaar of 8 was rende ik met een vriendinnetje over straat richting huis. De buurman van vederop was zijn auto aan het poetsen en op de stoep stond een pot met iets van wax ofzo. Ik zag dat niet en stapte er met mijn voet in, ik rende half door. Die man begon te schreeuwen waardoor ik zo erg schrok dat ik door bleef rennen tot ik thuis was. Daar heb ik mij toen onder de tuintafel verstopt, overstuur huilend met die pot wax nog om mijn schoen. Eigenlijk zou die man zich moeten schamen. Maar doordat ik door rende en zo moest huilen schaamde ik mij.