Mary [verwijderd] Het bleek inderdaad 5 minuten op de seconde af te zijn, ze is geรซindigd in de top 20 van de vrouwen. En dat met meer dan 1400 deelnemers. ๐ฒ Heb jij ook nog meegedaan?
[verwijderd] Mary Wat een mooie prestatie zeg! Nee, ik ben altijd een trouwe supporter.. Rennen is niet aan mij besteed ๐
Jessie80 Hooyo-shimbir morgen het zwembad in de tuin opzetten en dan verder niet al teveel meer...๐
Cowgirl80 Ik denk morgen maar weer naar het plaatselijke buitenzwembad... mijn kinderen houden niet van zand en mijn man niet van ver rijden ...ik hou wel van strand maar ik ben in de minderheid dus๐ฌ
Mamalon Wij gaan naar de jachthaven waar onze boot ligt. De kinderen gaan daar lekker zwemmen en daarna gaan we nog even een stuk varen De rest van de week zit ik binnen denk ik
Pietje1987 Eigenlijk willen we gaan varen, maar de jongste heeft nu โopeensโ koorts (waarschijnlijk tandjes). Dus even afwachten hoe dat er morgenochtend voor staat! Anders: zwembad in de tuin en spelen met de nieuwe waterpistolen ๐
Diazz Wij liggen op het strand, en eind van de middag lekker in de achtertuin zwemmen. Vanavond de bbq aan ๐
Toch6 Net naar de kerk geweest. De rest van de dag gewoon thuis lummelen. Beetje lezen enzo. De rest van de week weinig plannen. Keer sporten, bij de buurvrouw koffie drinken. Morgen en overmorgen is het schoolschoonmaak. Maar heb geen oppas geregeld ๐