Skye Ik heb Videoland en heb nu al 2 afleveringen gezienπ kids waren op school.. nou weet wel zeker dat er een paar vreemd zullen gaan..!
2littlemonkeys Skye ooeeeh niets verklappen hoor! Mijn Videoland abo heb ik net stopgezet. Deed er te weinig mee.
[verwijderd] Jaaaa vanavond ga ik er weer voor zitten. Kijk het elke week met mijn man samen als het op tv is. Hij zat er vorig seizoen helemaal in π ook op internet meespeuren naar hints of koppels nog bij elkaar zijn enz.
[verwijderd] [verwijderd] ik zit ook met mijn vriend. Die zegt er niks aan te vinden, maar ondertussen π
2littlemonkeys Mijn vriend zit altijd te schelden richting de tv. Kijk deze vieze pieeeeeeep nou dan, Jezus wat een vies pieeeeeeep. Als ik hem dan vraagt of die lekker gaat realiseert hij zich opeens dat hij niet alleen kijkt π
[verwijderd] Skye geen idee is 1 van de weinige programma's die we samen leuk vinden en ik klaag niet!
Skye Ik ga ni aflevering drie afkijken op Videoland π met zitten wel paar pareltjes bij toch? π€£ als in fouter dan fout..
Skye Pietje1987 ik vind het zo zwak dat die het uit de weg gaat.. dan laat je al zien dat je er niet tegen kan!? Als je meedoen met zo n programma laat dan zien dat je de verleiding kan weerstaan!
Pietje1987 Liekje81 nee joh, dat zoeken ze zo uit... tegenwoordig kun je zoveel terug vinden ook via social media... dat is echt bedacht van tevoren
[verwijderd] Ik denk dat het steeds moeilijker wordt om mensen te vinden. Wat een types allemaal π¨