Mary [verwijderd] zulke dingen moet je ook met vriendinnen doen ipv met je man...π Ik zou denk de hele tijd de slappe lach hebben en mijn vriendinnen ook.
Angel1980 Hopsatee daarom vraag ik tegenwoordig een hele kleine vergoeding en dan geef ik het alsnog gratis weg als ze het komen afhalen π Zo voorkom ik een hoop ellende is me opgevallen!
[verwijderd] Mary ik heb dat gesprek wel met een vriendin draaiende gehouden. Of hij zelf zijn riem mee nam en of hij wel zindelijk was. We hebben ons rot gelachen.
Skye Angel1980 hahaha echt je vraagt je af watvoor mensen het zijnπ€£ moest er stiekem wel om lachen π
Betsy Diazz ik vind dit eigenlijk helemaal niet grappig... π¬ Doet iemand een keer zijn best om een vriendelijk berichtje te sturen, krijg je zoβn asociale betweter op je dak. Daar word (met een D) ik pas strontziek van.
Mary Dit is dan wel geen marktplaats, maar zag deze 'baby' net voorbij komen op een Facebook groep. Vond het toch ook wat apart...
Angel1980 Robije weirdo... ik heb geprobeerd het account aan te geven, maar dat lukte niet (alleen blokkeren). Heb jij nog iets gedaan mbt aangeven of blokkeren?
Robije Angel1980 nee, maar ik heb wel al een mail van marktplaats dat het account frauduleus was en dat hij verwijderd is
Mary [verwijderd] Ja klopt, die zag er nog wat meer uit als een pasgeboren baby. Denk inderdaad dat wij dan in de zelfde groep zitten.