[verwijderd] Tot nu toe O: 2 boterhammen met hagelslag en water T: 2 kiwi's en een koekje en thee L: (zometeen) bananenpannekoekjes en melk Verder nog gisteren: T: 2 Nijntje koekjes en Roosvice A: groot bord boerenkool stampot en water half glas water voor het naar bed gaan
Sweetl Gisteren.. oudste 3,5. O: 1boterham met jam T: stukje fruit op de opvang L: 2 boterhammen met smeerkaas A: 6stukjes penne... Jongste, net 7mnd. Naast bv over de dag verspreid: O: kwart banaan T: lange vinger L: kale boterham T: kale boterham A: 3 stronkjes bloemkool verpulverd
[verwijderd] Niet vandaag maar eergister. O: 3 cracottes, beker thee T: 2 mandarijnen, 2 maiswafels, melk L: 2 boterhammen, water T: banaan, dixap T: eierkoek, water A: pangasiusfilet, aardappel, maiskolf, water
Vitamientjuh Vulpen wat eet je kleine veel brood! Misschien minder boterhammen geven of geen krentenbol als tussendoor voor het eten, dan heb je denk ik meer kans dat het avondeten beter gaat. (Ik weet natuurlijk niet of dit vaker voorkomt)
Vulpen Vitamientjuh Tsja, wat doe je eraan? Ze is gek op brood en krentenbollen en ik ga haar geen honger laten leiden zodat ze 's avonds meer eet. Soms eet ze wel avondeten hoor, als ze het lekker vindt (broccoli, bloemkool...) en ook als ze nog niet te moe is. Ze krijgt overigens niet elke dag een krentenbol, dat is het ongezondste tussendoortje dat ze krijgt. Maar ze houdt erg van eten en aangezien het een van mijn grootste angsten is dat ze later een eetstoornis is ben ik daar nu vooral heel blij mee.
Vitamientjuh Vulpen oh mijn kinderen krijgen ook wel krentenbollen hoor. Maar ik dacht dat eten altijd een probleem was vandaar mijn reactie. Als ze gewoonlijk wel goed is dan is er gelukkig geen probleem toch? Hier eten de kinderen deze week veel slechter. Er gaan veel virussen rond dus ik laat ze nu eten wat zij willen.
[verwijderd] Gisteren: Ontbijt: 1.5 boterhammetje met hagelslag en opvolgmelk 3 Tussendoor: banaan Lunch: pasta met tomatensaus en een yoghurtje Tussendoor: 2 koekjes en stukje appel Avondeten: spinazie met vis en een yoghurtje Drinken: water en limonade. Vandaag: Ontbijt: 2 boterhammetjes met jam en opvolgmelk 3. Tussendoortje: ... nog niets, maar hij krijgt zo een banaan.
Honkeytonk Gister: O: 3 boterhammen met geplet rood fruit T: 2 bananen M: 1 boterham met philedelphia en 2 worstenbroodjes T: tomaatjes/komkommer/paprika A: Pasta met zelfgemaakte tomaat/roomsaus en garnalen (klein bordje) Drinken: water
Musti Gister O: boterham met ardennerworst + melk T: mandarijn L: boterham met worst + thee T: Maria biscuit bij opa en oma en een mandarijn + thee A: lasagne + yoghurt
[verwijderd] Het is weer zo'n dag... O: mango met kwark en havermout - alles op alleen de mango werd geweigerd, een cracotte en een maiswafel T: 3 mandarijnen L: 3 boterhammen: smeerkaas, huttenkase, jam T: banaan T: eierkoek en appel Straks avondeten: salade caprese en ovenfrietjes. Ben bang dat we niet genoeg in huis hebben đ
[verwijderd] Vulpen haha ja enorm. Ze riep al vanaf 16.45 eet eet! Ben er blij om hoor, want we hebben nooit echt strijd en het is meteen duidelijk als ze echt ziek is. Soms denk ik alleen: waar laat je het???
Sweetl De oudste (3,5) O: boterham smeerkaas T: banaan L:boterham met ham en een halve eierkoek en een appel T: zakje haribo snoepjes bij oma A: bakje soep, pastinaak, wortel, knolselderij, tomaat en zoete aardappel. Toeje, aardbeien yoghurt.
Siepie 2,5 ochtends pap tussendoor bij opa rozijntjes nadat mama de manderijnen was vergeten! lunch 1 boterham met smeerworst, 1 boterham pindakaas met hagelslag... ik eet dat dus weleens nu wilde zij ook omdat we bij opa waren een duivenkater als tussendoortje quiche soepstengel voor naar bed gaan ter gewenning nog een flesje melk
Siepie Sweetl https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Duivekater heel erg lekker haha, beetje citroenachtige smaak en zij krijgt hem helemaal kaal. ( uit de vriezer nu). En wij doen hem vaak met boter en poedersuiker.
Musti Gister: O: boterham met boterhamworst en melk T: 2 mandarijnen L: boterham jam en worst T:ontbijtkoekje en later bij opa en oma uiteraard nog een biscuitje A:kippensoep met stokbrood Dit kereltje (15 maanden) is een vreetzak en staat wel de hele dag bij de kast "koekoekoekoekoek" te roepen.
Kipsate Oudste van 2,5 O: baghrir, ook wel 1000 gaten pannenkoekjes genoemd met thee T: gebakje met warme chocomelk gegeten in het centrum L: loempia en broodje pindakaas met water T: fruitsalade en avocadosmoothie A: nog niks maar wordt verse spinazie met aardappelsalade en vis en als toetje yoghurt Jongste 1 jaar O: baghrir flesje melk T: lange vinger met wat water L: croissantje en bekertje melk T: banaan A: zelfde als broer
[verwijderd] (Bijna 2 en oma paste op) O: 2 boterhammen T: 2 kaakjes en ongeveer 300gr aardbeien L: 3 boterhammen T: een banaan, beker melk, cracotte, babykoekje A: rijst, sperziebonen en vegetarische balletjes
[verwijderd] 1 jaar en een beetje O: 1 boterham smeerkaas en 1 boterham jam T: Banaan L: Anderhalve boterham (smeerkaas en nog wat) en een paar hapjes tosti T: Doosje krentjes A: Andijviestamp met wat gehakt en bosvruchtenyoghurt