[verwijderd] Wie oh wie is hier een INFP / ISFP / INTP / ENTP ben benieuwd of ik me kan vinden in het perfecte match / strong match verhaal als het gaat om meningen hier op het forum?
[verwijderd] [verwijderd] ik kennelijk, INFP! Vind mezelf meer naar INFJ neigen, maar de test zei INFP.
Sevenof9 iMoeder https://www.youtube.com/watch?v=VFkQSGyeCWg Het meisje dat het klimaatstaken is begonnen in Zweden. Hier een paar minuten waar ze praat bij de UN. Ik heb wel wat meer interviews met haar gezien, maar dit geeft al wel een beetje een beeld denk ik.
[verwijderd] Ysabella ik ben estj π waarom match ik wel bij jou en jij niet bij mij? edit omdat ik met mijn neus aan het kijken was! We zijn een perfect match π
Ysabella [verwijderd] Oh hahaha! Nou dan waren de fotoβs en naakte mensen gewoon een beginners foutje van ons. πββοΈ Zijn wij gewoon een perfect match, dat had ook niemand hier op dit forum verwacht. π
[verwijderd] Ben ik nou de enige die echt helemaal dol wordt van al die letters? Ik moet zelfs steeds opzoeken wat ik nou als uitkomst had π
iMoeder Sevenof9 Ja ik realiseerde me het toen ik de foto zag. Om eerlijk te zijn is INTJ niet het eerste wat er bij mij opkomt bij dat meisje. Iemand die zo op de voorgrond treed en een hele beweging start, een INTJ? Nah, I donβt think so.
Pietje1987 Ik hang altijd tussen de Entertainer en de Consul in! Vandaag blijkbaar de entertainer. Ik ben de laatste jaren wel iets meer introvert geworden, komt door de kinderen denk ik. Ik trek mij liever wat vaker terug.