[verwijderd] ik ben wel een nerd maar weer niet op zo'n manier, ik heb een technische achtergrond en kan veel met computers, laten we het daar op houden. Maar ik draag ook geen fan-shirts (heb 1 shirt met een grappige spreuk) en ik hou niet van starwars :p. Ik kan ook gewoon een gesprek aanknopen enzo. Maar dat ik weinig met S en vooral F heb dat klopt wel. Hou wel van mooie kleren maar moet ook praktisch zijn, dus geen naaldhakken in m'n vrije tijd. Maar bijv vrouwen met gelnagels daarentegen dat begrijp ik echt niet. Ik heb ook (weinig)geen make up en verf m'n haar alleen omdat ik anders grijs ben (vroeger wel meer geverfd) en ik draag het praktisch altijd hetzelfde omdat dat snel klaar is en leuk staat.
Er zijn mensen in mijn omgeving die zich verbazen dat ik INTP ben, dus er bestaan wat misstanden over onze soort.
Ik herken me wel in het stukje wat ik postte van welke misdaad het beste bij welk type past (INTP-drugdealer en hacker). Ik herken die van mezelf, ik herken die van mijn man en ook diverse vrienden.
Heb je ook een man/vriend(in)? Wat voor type heb je? Mijn man is een ISFP heel grappig samen π