iMoeder [verwijderd] Ik ben een βHeldβ. Kan niet zeggen dat ik me enorm herken in het geschetste profiel verhaal wat erbij staat.
Sevenof9 iMoeder Dan hebben we nu al drie helden π Ik had achterin bij het raam gekozen omdat ik graag naar buiten kijk en ook graag overzicht heb over de ruimte waarin ik zit. Maar ik koos bijvoorbeeld om bij het restaurant dichtbij te gaan eten uit luiheid, of dat nou zo heldhaftig is weet ik niet π
iMoeder Manque Ja dat vraag ik me ook af. Ik heb bijv achterin het vliegtuig gekozen, bij het gangpad. Omdat ik ooit eens ergens gelezen heb dat dat de veiligste plek is wanneer het vliegtuig crasht. Maar wie weet wat voor psychologisch gewicht er aan die keuze gegeven word.
Manque iMoeder Ik koos ook die plek, zodat ik iedereen lekker in de gaten kan houden zonder zelf gezien te worden. HΓ©le andere reden dus...
Manque Sevenof9 Ik koos voor het restaurant dichtbij omdat ik weet dat je op vliegvelden altijd bagger moet eten, hoe ver je ook gaat lopen zoeken naar een restaurant. Ik dacht al bij mijzelf: ik zou een gevulde koek scoren bij de AH to go en mezelf ergens vlakbij een stopcontact nestelen π maar dat was geen optie.
[verwijderd] Ik koos voor het middenstuk omdat die bij Lost in ieder geval nog overleefden π€£ Hele psychologische benadering dus π
iMoeder Manque Voor de validiteit van de test zeg maar. Jouw antwoord en mijn antwoord wijst wel uit dat er behoorlijke biases zitten in de redenatie die er kennelijk achter de vragen zit. π
[verwijderd] Ik ben een weeskind. Herken me er totaal niet in. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al 15 jaar niet meer gevlogen heb, en ik honger had bij het invullen van de eerste paar vragen...
[verwijderd] [verwijderd] haha, eten, NU ππ Ik ben ook een weeskind, en heb altijd honger π deze test is niet echt de beste nee, sorry. Heb de eerste link gekopieerd en geplakt. Maar vind het wel interessant. deze is misschien iets beter. https://lonerwolf.com/psychological-archetype-test/ Wel veel ads en op het laatst geen e-mail intypen maar klikken op skip this π En dit is het verband tussen de twee. https://www.capt.org/discover-your-archetypes/type-archetype.htm?bhcp=1
Vulpen [verwijderd] Deze bevalt me beter, hier ben ik een heldπ Geen idee hoe ze erbij komen en het lijkt me sowieso geen erg betrouwbare test, zeker niet als je een eetstoornis hebt gehad die precies met reizen nog opspeelt, maar enfin.
[verwijderd] [verwijderd] Who Are We? Our names are Aletheia Luna and Mateo Sol and weβre the creators and authors of this website. After consciously uniting on 11.11.11, we created lonerwolf in July 2012 and have been nurturing it ever since. Hahahahaahahha. Als ik uitgelachen ben ga ik misschien de test nog even doen straks...
[verwijderd] [verwijderd] Ik kende hem niet maar vind de uitkomst zo'n 100x leuker dan van die andere test hahaha.
Manque De andere test gaf een hele andere uitslag, @[verwijderd]. Ik zal me later vanavond eens inlezen over de achtergrond en de samenhang met MBTI.
Sevenof9 Ik ben ook een Seeker! En wij waren ook alledrie held toch @Manque @iMoeder ? Ik zie een verband π