SYRV Als je niet naar de dokter wil kan je bij de apotheek zo’n “eitje” halen die je moet inbrengen. Dat werkt prima. Kan alleen even niet op de naam komen. Is ook regelmatig te zien op de reclame.
[verwijderd] Inderdaad zo'n eitje. Ik hoef er niet eens voor naar de huisarts, telefoontje is genoeg.
[verwijderd] Ik haal altijd bij de apotheek zo een ei en zalf van Mycrogynon. De huisarts heeft ook weleens eitjes voor geschreven (gynodactarin) maar die moesten bij de apotheek ook zelf betaald worden dus sindsdien vind ik het onzinnig om dit via de huisarts te doen.
Cactusje 1981mama Die krijg ik ook wel eens als de gewone niet helpen. Komt dan uit de darmen, aldus mijn ha.
1981mama Cactusje ik krijg ze altijd. En soms 2 nemen na 24u. Ik heb echt een hekel aan die prut uit m'n doos dus heb echt veel liever een gewone pil
[verwijderd] [verwijderd] ja klopt het heet canesten 😂😂😂 hoe ik nou op microgynon ben gekomen? schiet mij maar lek 🙈😂
[verwijderd] Canesten gyno van de Kruidvat ofzo. Een eitje voor de binnenkant, maar als het ook aan de buitenkant zit dan ook een zalfje meenemen.
[verwijderd] 1981mama ja die had ik in gedachten! Hahaha die heb ik inderdaad ook wel eens gehad maar ik bedoelde eigenlijk canesten.
[verwijderd] [verwijderd] geen idee maar vond m heel leuk! En als t zou werken dan krijg ik iig nooit meer zo'n infectie 😉😂
Snoopy1979 Ik haal dan altijd een miconazol zalfje. Kan je ook een beetje aan de binnenkant smeren. Een paar keer dag smeren voor een paar dagen en weg is het 🙂
Sallie Gewoon eerst een paar dagen extra goed wassen met water en je ondergoed goed heet wassen. Gaat het vaak vanzelf weer over ...
[verwijderd] Sallie dat zei mn huisarts ook tijdens de zwangerschap en toen dat na een maand niet zo was, kreeg ik alleen zelf en toen ik drie maanden daarna bij de gynaecoloog kwam, kreeg ik pas zo'n pil... 4 maanden schimmelinfectie gehad.
[verwijderd] [verwijderd] wat een hel! Mijn eerste schimmel infectie kreeg ik tijdens de zwangerschap en had er nog nooit van gehoord. Ik was ervan overtuigt dat man was vreemd gegaan omdat ik nu dik en lelijk was en dit een soa was 🙈 gelukkig nam man de beschuldiging met een korreltje zout en zag hij in de ik erg hormonaal was en niet redelijk 😂
1981mama [verwijderd] :o wat een verschrikking!! Mijn gyn zei dat hij liever meteen behandelde omdat het ook niet fijn was voor een baby