[verwijderd] En dat mijn mening gelijk staat aan dat wat op Nyenrode wordt gedoceerd
Hoho, wacht even, even voor de duidelijkheid, ik heb heb het niet over wat er gedoceerd wordt he? Dat zal allemaal prima in orde zijn.
Ik heb het over de informele sfeer, hoe er gedacht en gepraat wordt onderling, bij de studentenvereniging, met een biertje erbij.
En mag ik mijn mening alleen baseren op ervaringen uit de eerste hand? Dat is ook wel bijzonder.
Dan kan ik voortaan ook wel ontkennen dat de poolkappen aan het smelten zijn, want daar ben ik ook nooit geweest. Om maar een voorbeeld te noemen. Daarbij ga ik ook uit van wat anderen (klimaatwetenschappers) zeggen. Ik kan niet alles ervaren in levende lijve.
Dus als jij en owl zeggen dat dat sfeertje er helemaal niet hangt, zal ik dat zeker meenemen in mn beeldvorming. Ik ben ook de beroerdste niet. Dat nuanceert het verhaal van die ex-Nijenroder wel wat. En misschien is dat familielid van mij met een financiële achtergrond die ook graag de mazen van de wet opzoekt ook wel een uitzondering. Dat kan. Ik slijp mn mening graag bij met zo veel mogelijk bronnen.