Trees CrazyCatLady haha eenmaal raden naar wat mijn eetkamer na verloop van tijd naar werd opgebouwd π. Ik vond een bieb ook nuttiger.
CrazyCatLady Trees mijn woonkamer is groot genoeg voor de eettafel erbij, en tja, te veel boeken enzo... π€·ββοΈ
Trees CrazyCatLady ik vond een aparte eetkamer ook ongezellig. Een eettafel in de woonkamer en/of in de keuken vond ik veel leuker.
Meca CrazyCatLady Eerst ja wauw en toen las ik dat dit in Beek is. Net HEX gelezen dus nope nope ππ
CrazyCatLady Meca die heb ik nog niet gelezen, dus als ik daar niet aan begin is er geen probleem π€£
Trees Tantetil nee hoor bij mij π Meca Net HEX gelezen dus nope nope π Het kwam mij al bekend voor. Nu is er vast wel iets van de vraagprijs af te snoepen π
Vulpen Toch6 Op de foto zie je een tafel in de keuken staan. Ik vind het vreemder dat de badkamer beneden zit. Maar los daarvan lijkt het me eigenlijk een koopje, heel leuk huisπ
Toch6 Vulpen ik mis nu wel de badkamer bij de achterdeur. Was ideaal in het vorige huis. Geen zeiknat geregende pubers die eerst heel mn huis doorlopen of wanneer J weer eens nat en/of onder de bagger thuis komt...
Rietjesbeker https://www.funda.nl/detail/43963208?utm_source=funda&utm_medium=app&utm_campaign=share-listing-modal 'Eenvoudig' is absoluut de juiste omschrijving, maar in deze markt denk ik dat het voor deze prijs wel vlot weg is...
Vulpen Rietjesbeker Nou, ik zou met zo'n prijs eerder denken dat het op instorten staat en verder zoeken...
Pimpelmeesje Vulpen genoeg mensen die het investeren wel waard vinden om het te strippen en opnieuw te bouwen? Het zal ook zo goedkoop zijn omdat het in Groningen ligt, heb je 'm straks op orde en dan krijg je weer een aardbeving π€ͺ
Vulpen Pimpelmeesje Genoeg mensen die het investeren wel waard vinden om het te strippen en opnieuw te bouwen? Volgens mij valt dat tegen. De meeste mensen hebben helemaal geen zin en tijd om zo drastisch te verbouwen... Nescio Hier kosten woningen van die grootte minstens 3 ton, dus ik denk dat het Groningen-aspect wel klopt π Maar die woningen zullen waarschijnlijk wel iets netter eruit zien...