Jessie80 Rietjesbeker was niet nodig geweest, er wordt nu ook eigenlijk gewoon gezegd dat je de grond koopt en er dan een heel mooi nieuw huis op kunt bouwen.
Pimpelmeesje Sneeuwvlok holy moly! Het lijkt wel t begin van een aflevering help mijn man is klusser π
Hooyo-shimbir Sneeuwvlok ik vind de voordeur wel prachtig!! Verder vraag in me af of dit huis niet gewoon als werkpand / opslag is gebruikt behalve dat bed beneden lijkt dat er op π
Ansji Hooyo-shimbir Wauw! Ik zou dat meteen kopen als ik heel rijk zou zijn en zeker wist dat ik de stookkosten kon betalenβ¦
sjorsje Rietjesbeker ik hou echt niet van die lege ruimtes boven je hoofd. Ik zou niet gezellig kunnen zitten in die huiskamer. En ik hou ook niet van die ijzeren stellages. Voor mij zou het dus echt niks zijn. De kerk zelf vind ik echt prachtig.
Femkes [verwijderd] ehm, creatief? Wat ontzettend weinig sfeer en groen trouwens. Ook de omgeving is compleet inspiratieloos.
[verwijderd] Femkes een vriendin van mij woont in zo'n huis (niet deze hoor) en het zijn vanbinnen echt hele gave huizen. Zou je totaal niet zeggen op basis van deze π
Hooyo-shimbir https://www.funda.nl/koop/delft/huis-42673214-fortuinstraat-19/ En dat voor die prijs π© Btw ik vind t ergens nog gaaf ook, zo oud. Maar ik ben dan ook echt een nostalgische romanticus π