Hooyo-shimbir Pimpelmeesje ik wou hetzelfde zeggen. Vind t ook gezellig ogen (behalve de keuken en t is idd vies)
Pimpelmeesje Kyra73 hΓ© die was een tijd terug toch ook al gedeeld? Staat ie alweer te koop? Edit; was minder lang geleden dan ik dacht, hij staat nog steeds te koop, das niet zo heel gek π
Nimue https://www.funda.nl/koop/uithuizen/huis-42659890-oude-dijk-23/ Ik word toch altijd een beetje misselijk als ik naar dit soort huizen kijk. Wat voor verhaal zou daar achter zitten?
sjorsje Nimue in het dorp waar ik opgegroeid ben stond er ook zo'n soort huis/boerderij. Aan de ene kant het woonhuis en er tegenaan een koeienstal. Daar woonde boer Toon in z'n eentje. Na zijn dood zijn we ze eens gaan kijken tijdens een open dag. Dat huis zag er ook ongeveer zo uit, alleen zat daar de jaren 50 keuken nog in. En gezien de kamers boven denk ik dat het zijn ouderlijk huis was. Ongelooflijk dat mensen zo kunnen leven.
Rietjesbeker Nimue oude mensen die eruit moesten (of zijn overleden), nooit iets aan het huis gedaan en de erfgenamen hebben alles leeg gehaald om het verkoopbaar te krijgen?
Jessie80 Rietjesbeker was niet nodig geweest, er wordt nu ook eigenlijk gewoon gezegd dat je de grond koopt en er dan een heel mooi nieuw huis op kunt bouwen.
Pimpelmeesje Sneeuwvlok holy moly! Het lijkt wel t begin van een aflevering help mijn man is klusser π
Hooyo-shimbir Sneeuwvlok ik vind de voordeur wel prachtig!! Verder vraag in me af of dit huis niet gewoon als werkpand / opslag is gebruikt behalve dat bed beneden lijkt dat er op π
Ansji Hooyo-shimbir Wauw! Ik zou dat meteen kopen als ik heel rijk zou zijn en zeker wist dat ik de stookkosten kon betalenβ¦