Toch6 zoals ik het begreep mag je er sowieso wonen. Je mag er ook een bedrijf in vestigen, maar alleen binnen bepaalde kaders. Daar moet je dan een plan voor overleggen.
Hooyo-shimbir Arnhem Zuid is sowieso nog relatief betaalbaar, op de grote nieuwbouwwijk na, en dit is officieel niet zo'n goede wijk. Er wordt veel aan inbreiding gedaan en dat heeft echt wel een positief effect, maar er zijn nog genoeg kinderen die zonder ontbijt naar school gaan en dat soort problematiek. Ik woon redelijk in de buurt en vind het hier heerlijk wonen, je woont op steenworp van het centrum en tegelijkertijd veel groen, maar ik weet dat veel mensen er echt nog wel angst voor hebben en er zijn straten waar ik inderdaad ook niet zou willen wonen. Waar dit pand staat is een interessante mix. Je woont tegenover lelijke flats, maar een stukje verder zijn dure nieuwbouw woningen. En aan de andere kant zitten jaren 30 woningen waar de prijzen nu de pan uitvliegen tov een paar jaar geleden. Er komen op het gras wat je ziet ook nog nieuwe woningen, dus ik weet niet hoeveel tuin je nu eigenlijk koopt. Maar ik vind het een super gaaf pand.