Sevenof9 Miek89 ja ik had het al gezien! Sommige delen van dat huis zijn net de Efteling, ik wil er wel wonen hoor! Maar dan dat ik het zelf niet hoef schoon te maken want dat lijkt me een hel.
Meca Sevenof9 Ik zou mij echt elke keer het leplazerus (hoe je het ook schrijft) schrikken van die ridder. En ja een schoonmaker is dan wel een must!
Softbasegaming Huis in Oudkarspel (Gem. Langedijk) gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/oudkarspel-gem-langedijk/huis-87749113-lourens-bogtmanstraat-6/ Ik blijf het toch raar vinden mensen op Funda advertenties ๐ค
[verwijderd] Softbasegaming wel een leuk huis zeg! Ik wil nu dus ook een palmboom met een aap erin, dat is logisch toch?
Toch6 Softbasegaming afgezien van de mensen vind ik het wel een mooi huis. Krijg er vakantiegevoel bij
[verwijderd] Miek89 ah tof, die borden op de 10de foto wilde ik nog kopen! Zou ze die in de prijs mee doen? ๐ค
Softbasegaming Toch6 Ik reed er vroeger heel vaak langs. Is in mn oude buurtje (waar ik helaas gedwongen moest verhuizen toen ik een jaar of 10 was) Het is ook een heel mooi huisje tenminste van de buitenkant.
Sevenof9 Meca ooh die ridder lijkt me zo leuk! Ook om er elke keer een praatje mee te maken en hem te begroeten als je langs komt. Of hem altijd in andere posities zetten zonder dat de rest in huis het weet en dat ze zich dan elke keer af gaan vragen hoe dat komt enzo. Of er een muziekbox in verstoppen en als iemand langs loopt geluid af laten spelen.
Hooyo-shimbir Sevenof9 haha het eerste wat ik dacht toen ik het zag was: die ridder is echt heel gaaf! ๐ jammer dat zoiets in mijn huis niet past.
Femkes Iemand zin om te klussen? https://www.funda.nl/koop/ter-aar/huis-41389069-westkanaalweg-122-b/
[verwijderd] Femkes oh wat een gaaf huis!! Ik zou zรณ graag een keer een klushuis willen kopen en verbouwen, maarja, ik heb momenteel iets van 7 euro in mijn spaarpot en met alleen kunnen behangen kom ik er niet ๐คฃ Maar ooit... droom ๐ฅฐ
Pimpelmeesje Femkes ๐ Het is dat ik niet kan klussen (enzo) maar het is niet moeilijk om in dit huis de potentie te zien!