Sevenof9 [verwijderd] Wauw! Degene die dat huis heeft ingericht mag mijn huis ook wel komen inrichten. Dit is echt precies mijn stijl, ik zou er zo kunnen wonen zonder iets aan de inrichting te veranderen. Echt heel mooi. Jammer van de prijs en de locatie π
Meca [verwijderd] Heel gezellig en voelt warm inderdaad. Maar het hebben van maar 1 ingang benauwd mij een beetje.
Nescio [verwijderd] gaaf interieur, maar dat het meer dan 1 miljoen moet kosten zie ik er niet aan af. Zelfs niet voor Amsterdam-centrum. Ik wil die bank π
[verwijderd] https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-86516775-neeltje-breedveldkade-18/ Als ik geen kind zou hebben ik hier wel kunnen vertoeven En met kind ook wel maar dan een groot hek om t zwembad en einde van de tuinπ
Blue [verwijderd] wauw! Lijkt wel alsof het op Ibiza is ofzo haha, met die foto's zo. Maar volgens mij heb je ook wel veel inkijk met die grote ramen overal, en ik zie ook dat er andere huizen redelijk in de buurt staan.
[verwijderd] [verwijderd] heel mooi. Al ben ik wel benieuwd hoe de foto's eruit zouden zien met pestweer. En die ramen, hoe snel zou het vies zijn? Ik vind het te open, of nou ja, iedereen zou mijn troep zien π
Deliana [verwijderd] En met kind ook wel maar dan een groot hek om t zwembad en einde van de tuin En met een inwonende schoonmaakster.... al dat glas π¬