Angel1980 Wel vervelend dat je juist hierom niet meer je verjaardag wilt vieren. En over twee jaar ga je waarschijnlijk gewoon je 30ste met een knalfeest vieren 😊
Als ik zorg dat er voldoende te eten en drinken in huis is mijn zoontje staat te stuiteren want straks komen zijn vriendje en neefje en nichtjes.. en vervolgens mijn vader met 1 van mijn zusjes samen een half uurtje komt. Mijn schoonouders en mijn moeder zijn geweest en 1 vriendin met haar man en dochtertje.. Verder ruim 20 mensen en kids (veel last minute) afgezegd... Dan denk ik laat maar zitten!
Edit;
In maart word de oudste 4 en hebben mijn schoonzussen al gezegd niet te komen want oma heeft net bedacht dat ze het een dag eerder viert als wij en 2 dagen naar dit dorp rijden hebben ze geen zin in. Weer geen neefje en nichtjes dus. Super sneu vind ik dat!
Vervolgens hoor ik dat oma hun 65j getrouwd het weekend nadat de jongste 1 word viert. Je raad het al.
Ik kan daar heel verdrietig om worden, ik weet dat de oudste heel teleurgesteld gaat zijn en dat gun ik hem gewoon niet. Maar blijkbaar denken wij anders over (kinder) verjaardagen. Er zijn 5 kleinkinderen (wij 2, 1 schoonzus heeft er 2) en nog een schoonzus heeft er 1 en is zwanger. en wij maken daar tijd voor vrijmaar andersom gebeurd dat niet.