Zusje en ik zijn op dezelfde dag jarig (geen tweeling), en wij vierden als kind dus altijd onze verjaardag samen. Heb dat echt nooit vervelend gevonden en vond het juist wel leuk om dat jarige gevoel te delen met iemand (sta zelf niet zo graag in de schijnwerpers...).

Hier zijn ze binnen drie maanden alle vier jarig krijg mijn man niet zover dat hij het samen wil gaan vieren, denk dat ik hem de reacties hier maar even laat lezen πŸ€”

Als t goed is zullen onze kindjes straks ong 2 weken schelen. Mn man wil absoluut niet dat ze het samen vieren vind hij zielig haha. Ons ventje zal zo rond of op de verjaardag van mn man geboren worden. Hij zegt dan vier ik mijn verjaardag niet meer

• [verwijderd]

Born2bme mijn man wil het ook absoluut niet hebben. Geeft geen reden trouwens, ik denk stiekem omdat hij feestjes gewoon heel gezellig vind en het dan 1 feestje minder is.

Oudste en jongste schelen 4 jaar en 1 week en dat vieren we altijd tegelijk. Mijn man is 2 dagen voor oudste jarig, zijn verjaardag vieren we ook zelden meer apart. Vorig jaar wel toen hij 40 werd... en aangezien het nu toch al heel herkenbaar is (voor mensen die mij kennen)... morgen is het feest!!

[verwijderd] mn man denk ik meer omdat hij het zielig vind als ze hun verjaardag moeten "delen". Zon feestbeest is het zelf niet πŸ˜‚

• Skye hebben hierop gereageerd.

Born2bme ja dat heb ik ook hoor. Ik gun ze een eigen feest.. maar het wordt dan gewoon te gek want ik heb dan dus ook nog twee aparte kinderfeestjes.. dit jaar gaan we dus een groot feest voor samen doen met taart en de hele mikmak. Op hun eigen dag krijgen ze hun kado en mogen ze kiezen wat ze willen eten of waarπŸ™ˆ en dan dus nog hun eigen kinderfeest. Dan hebben ze toch beide iets voor zichzelf.

Skye jaa idd en ik denk dan ook aan bezoek ik denk juist dat er anders minder mensen komen omdat ze 2x in 2 weken kunnen komen opdraven anders. Nou ja hier nog niet van toepassing dit jaar en volgend jaar zien we wel hoe en wat we het doen

Born2bme ja dat is hier ook altijd als ze bij de 1 komen komen sommige niet na 2 weken weer..

Oh, dat zou ik gerust samen vieren. Precies zoals je zegt, op de dag zelf taart en kadootjes vanuit het gezin. En op een dag voor familie en vrienden het samen vieren.

Skye ja daar ben ik dus ook bang voor en eerlijk gezegd snap ik dat ook nog eens heel goed

• Skye vindt dit leuk
                2 maanden later

Mijn broer en ik schelen 13 minuten....
                hebben ons leven lang onze verjaardag samen gevierd, en daar nooit een probleem mee gehad.
                Eigenlijk vond ik het heel fijn om de verjaardag spanning te kunnen delen. Ik kan me niet voorstellen dat kinderen daar last van hebben, zeker niet als je op de verjaardag zelf nog een klein β€œprivé” feestje geeft.

Onze jongens schelen 4 weken, de oudste wordt 3 en de jongste 1. Denk dat we het dit jaar apart vieren, maar vanaf volgend jaar overweeg ik wel om het samen te doen πŸ™‚

11 dagen later

Kindjes van een vriendin van mij zijn 2 weken na elkaar jarig en vieren het altijd samen. Vinden ze alleen maar heel gezellig πŸ™‚ en ze hebben idd wel beide een eigen kinderfeestje enzo.

2 maanden later

Tussen de verjaardagen van onze kinderen zit ook twee weken. Voor familie vieren we het gewoon altijd samen. Op de dag zelf thuis gewoon als gezin met cadeautjes en wat lekkers. Ze vinden het wel prima zo en ze hebben toch hun eigen kinderfeestje.