Madeliefje06 ik ben net thuis ๐
Ohh en het is bijna niet te geloven, maar dit heb ik natuurlijk weer.... We kwamen zijn moeder tegen!! ๐ฎ
Zij was samen met zijn tante en een buurvrouw oid aan het winkelen in de stad. Heel toevallig dat zij daar waren, want z'n moeder woont een paar dorpen verderop. Was wel heel gek hoor, echt 3 van die roddeltantes van een jaar of 60. "Ohh R, loop je ons nou zo maar voorbij? Met wie ben je? Stel haar eens voor?"
En zo nieuwsgierig kijken...๐ Die hebben waarschijnlijk flink staan roddelen toen we weg waren ๐คฃ
Maar verder was het wel leuk! We zijn niet meer naar een strandje geweest, maar hebben eerst een drankje gedaan aan de kade.
Daarna bij hem thuis gegeten en lekker op de bank gehangen. Dat was eigenlijk nog het fijnste, gewoon een arm om je heen en een knuffel.
En... We hebben seks gehad๐
Maar o jeetje, wat zweet die vent veel tijdens de daad. Het drupte in straaltjes van zijn lichaam. En ik lieg niet wanneer ik zeg dat aan het eind mijn vingertoppen van die oma rimpels hadden ๐คฃ๐คฃ
Al met al een enerverende middag/avond. Jeetje, wat fijn om hier gewoon even ongegeneerd mijn verhaal kwijt te kunnen! ๐