Famofthree Blue Je er niet druk om maken.. het zal de man in kwestie nl niet uitmaken đ. Trust me.
Famofthree Blue Als dat niet fijn voelt zeg je gewoon nee, zullen we lekker op een terrasje gaan zitten.
Famofthree Alleen zegt mijn lijf..mooi jij je gang gegaan nu ik.. denk dat we een ongesteldheid losgewerkt hebben đđ¤Ŗđ đ đ .
Ysabella Blue voor de volgende keer; ik scheer altijd met baby olie, ik krijg daardoor nooit bultjes.
Famofthree Deliana Nee hoor als jij dat niet wilt wil je dat niet . Maar mijn ervaring is dat , wonend in een klein dorp , het wel meevalt qua aanspraak en wie in real life ook iets zou zeggen.
Famofthree Toch6 đ¤Ŗđ¤Ŗđđ¤Ŗđđ¤Ŗđ¤Ēđ¤Ēđ¤Ē Ik ben heeeeul onschuldig đŦđŦđŦđ¤đ¤đđ
Blue Ja hoor, hij stelt voor om vanmiddag ergens aan een strandje te zitten langs een rivier (en te zwemmen...) Dat strandje vind ik prima, maar ik voel me echt niet gemakkelijk om in mijn badkleding daar te gaan zitten. Hoe breng ik dit netjes? đ
Bloem Blue Ik zou iets zeggen van: Leuk idee. Zwemmen is nu even niet mijn ding. Maar ik kijk graag toe als jij een duik neemt.
sjorsje Blue je kunt toch ook gewoon zeggen dat je liever niet gaat zwemmen? Zou daar verder geen smoesjes voor gaan verzinnen.
Marshmallow @Blue ik zou gewoon de waarheid zeggen hoor. Dat je best wel aan het water wilt zitten maar zelf niet gaat zwemmen.
Blue Marshmallow dat heb ik inderdaad gezegd en dat vond hij prima đ Wel typisch mannen hoor, bedenken om te gaan zwemmen en denken dat vrouwen dat leuk vinden op een 2e date đ