Deliana Schuurpapier nou, dan zet je het met stift op je buik en leest hij het op een bepaalt moment vanzelf wel..... π
Pimpelmeesje Offfff "Schat ik heb hele lekkere wijn, maar dat is eigenlijk wel wijn die je opentrekt als je iets te vieren hebt. Zullen we anders onze relatie eindelijk eens officieel maken, dat geldt als excuus"
Madeliefje06 Pimpelmeesje Jaa dit is leuk @Schuurpapier. En ook niet te zoetsappig, want ik snap je dilemma. Maar eigenlijk vind ik dat hij er gewoon mee moet komen
Schuurpapier Pimpelmeesje Hahaha oh help, die eerste is wel echt wat voor mij om te zeggen π 20-06-20 is wel een mooie datum π Maar 21 juni was de datum van ex en mij, dus dat is misschien raar?
Bloem Schuurpapier Nee joh. Niet raar. Mooie datum. Goed idee van Pimpelmeesje. We vieren vandaag officieel de start van onze relatie. Mooi kaartje bij de fles wijn met hapjes. Geregeld!
Pimpelmeesje Schuurpapier raar zou zijn als je het expres exact dezelfde datum plant π ik zeg gewoon doen!
Schuurpapier Madeliefje06 Maar eigenlijk vind ik dat hij er gewoon mee moet komen Dit ja.. maar ik vind dat ouderwets van mezelf en anno 2020 hoeft dat natuurlijk helemaal niet. Maar toch vind ik dat een man het moet vragen π Hij komt morgen, misschien moet ik dan de stoute schoenen aantrekken. We gaan friet bestellen. Misschien moet ik een briefje regelen: 'wil jij mijn frikandel speciaal zijn?' OkΓ© grapje.
[verwijderd] Deliana Ze kunnen het zien ja als ze een account hebben en in jou straal zitten.. Ik kwam in het begin mijn ex ook tegenπ€ Ik sta nu weer offline heb er echt geen zin in π
[verwijderd] @Schuurpapier ik las eerder vandaag in een topic dat hij DE vraag nog niet had gesteld en ik dacht serieus dat je na 5 maanden een huwelijksaanzoek verwachtte π€£ Maar misschien het appje quoten met daarbij iets in de trant van dat je nog steeds wacht?
Schuurpapier [verwijderd] Hahaha nee hou je op! Echt niet π hij is wat dit stukje betreft net zo'n schijtbak als ik denk ik!
[verwijderd] Schuurpapier ik vond het al zo vreemd π Wij hebben na 9 jaar nog steeds geen label. Ik noem hem hier wel mijn vriend omdat het gewoon veel makkelijker is dan mijn ... en dan het hele verhaal uit te gaan leggen, maar officieel heb ik geen idee wat we zijn π
Deliana Schuurpapier ok, dus geen briefje, kaartje, app of boodschap op je lichaam. En je durft er ook niet over te praten π€ Nou, dan zou ik zorgen dat de buurvrouw er de eerst volgende keer is dat hij komt en hem gewoon voorstellen als je vriend. Klaar.
Schuurpapier [verwijderd] Ja dat snap ik, zou ik ook vinden π Na 9 jaar mag je dat zeker wel zo noemen ja, haha. Maar ik ben wel van de data, dus het mag nu wel eens hoor π
[verwijderd] Schuurpapier ik hou de datum aan dat ik hem op Facebook heb toegevoegd na 3,5 jaar geen contact. Moet toch wat π
iMoeder Deliana Na het verhaal van iMoeder sla ik geloof ik helemaal maar even over π Huh?? Ik heb met een aantal mannen gekletst. Ben met 1 man op date gegaan en dat is nu mijn vriend. Is dat een eng verhaal of snap ik het nu even niet? π€£
Deliana iMoeder haha bij jou heeft Tinder avontuur inderdaad goed uitgepakt! π Ik doelde op dit stukje van jou.... Ik word al moe als ik dit lees π iMoeder Voor Tinder moet je gewoon heel rigoureus durven zijn. Toen ik op Tinder ging heb ik ook veel super rare matches gehad. Er zitten echt wel fijne mannen bij, maar ook veel rare snuiters. Veel mannen gaan toch op Tinder met het idee dat ze een beetje rond willen neuken en het daarom okay is om heel direct en soms onbeschoft te zijn. Dan moet je dus gewoon keihard een deksel op hun neus gooien. Hopelijk leren ze er wat van.