Deliana Voor Tinder moet je gewoon heel rigoureus durven zijn. Toen ik op Tinder ging heb ik ook veel super rare matches gehad. Er zitten echt wel fijne mannen bij, maar ook veel rare snuiters. Veel mannen gaan toch op Tinder met het idee dat ze een beetje rond willen neuken en het daarom okay is om heel direct en soms onbeschoft te zijn. Dan moet je dus gewoon keihard een deksel op hun neus gooien. Hopelijk leren ze er wat van.
Ik heb destijds gewoon inderdaad lange tijd gesproken met een aantal mannen. Uiteindelijk met drie mannen wat langer. Maar ik ben alleen met mijn vriend op date gegaan. Toen zocht ik eigenlijk niet eens een relatie. Ik zocht een seks maatje waar ik me prettig bij zou voelen. Nou ja goed, dat was gelukt. Er is nog best wat tijd overheen gegaan voor het echt een relatie werd.. Dus ja, soms moet je bedenken wat je wil, maar te lang nadenken is ook niet goed. En dan is gewoon maar wat aanmodderen en zien waar het schip strand, een prima aanpak.
Als je trouwens echt een serieuze relatie wil zou ik heel Tinder laten zitten en voor een betaalde datingsite gaan. Daar zitten in elk geval mannen die tenminste een lidmaatschap betalen. En het is wat meer privรฉ, want je kan alleen de site bekijken als je zelf ook betalend lid bent.